اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان خبر داد

ساماندهی 17 گلزار شهدا در شهرها و روستاهای کنگان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان از ساماندهی 17 گلزار شهدا در شهرها و روستاهای کنگان خبر داد.

ساماندهی 17 گلزار شهدا در شهرها و روستاهای کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمد بحرانی صبح امروز در دیدار با خانواده تنها شهید انقلاب شهرستان کنگان «شهید سید حسن هاشمی» ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدا به‌ویژه شهید سید حسن هاشمی شهید انقلاب، دهه فجر را به عموم خانواده‌های معظم شهدا تبریک گفت و اظهار داشت: از خود گذشتگی و ایثار شهدا موجبات به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

وی شهید هاشمی را دارای روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر و عملگرا دانست و به نقش بی‌بدیل این شهید در شکل‌دهی گروه‌های مبارز و انقلابی اشاره و تاکید کرد: همواره باید حافظ دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی باشیم و راه شهیدان را که همان پایداری انقلاب اسلامی است ادامه دهیم.

بحرانی یاد آور شد: دیدار از خانواده شهید و زیارت قبور شهدا موجب رشد معنوی و تعالی روح انسان می‌شود و انسان هر قدر بیشتر با شهدا مانوس باشد معنویتی خاص در خود احساس می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان ابراز داشت: خداوند در قرآن ما را از تمایل درونی کفار خبردار کرده، چه اینکه کفار دوست دارند شما از ارزش‌های معنوی خود غافل شوید که اگر این امر صورت بگیرد دشمن به هدف خود می‌رسد لذا غفلت از ارزش‌ها که مصداق بارز آن شهیدان هستند خواست دشمن است.

بحرانی فلسفه غبار روبی مزار مطهر شهدای انقلاب و دیدار با خانواده شهید را تجدید میثاق با آرمان شهید و تجلیل از خاندان شهید دانست و افزود: اولویت هر برنامه‌ای در تقویم روزها و هفته‌ها بزرگداشت نام شهدا و تکریم از خاندان گران‌سنگ آنهاست به همین منظور در تمام روزهای دهه فجر، برنامه‌هایی با محوریت شهدا برگزار می‌شود.

وی از ساماندهی 17 گلزار شهدا در شهرها و روستاهای کنگان خبر داد و گفت: 17 گلزار شهدای کنگان در شهرها و روستاهای مختلف ساماندهی می‌شوند که تعداد زیادی از آنها انجام شده و مابقی نیز در دست اجراست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان بر الگو قرار دادن شهدا برای نسل جوان تاکید کرد و یادآور شد: کشورهایی که هویت مشخصی ندارند برای جامعه خود الگوهای ساختگی و قهرمان‌سازی می‌کنند اما ایران اسلامی با داشتن ستارگانی درخشان چون شهیدان بهترین الگوهای عینی و عملی را به نسل جوان معرفی کرده است.

انتهای پیام/2451/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول