اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 250 میلیارد ریال

شهرک حمل و نقل کالا در پارس جنوبی افتتاح شد

شهرک حمل و نقل کالا در پارس جنوبی با اعتبار 250 میلیارد ریال افتتاح شد.

شهرک حمل و نقل کالا در پارس جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، جانشین مدیرعامل پارس جنوبی در امور اجرایی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح شهرک حمل و نقل کالای منطقه ویژه پارس اظهار داشت: این شهرک در راستای توسعه، تجمیع و تسهیل خدمات حمل و نقل پایتخت انرژی کشور ایجاد شده است.

عباس دولتی‌زاده با یادآوری روزهای خاطره‌ساز دهه مبارک فجر و تبریک این ایام خاطرنشان کرد: پایانه حمل و نقل به عنوان بخشی حیاتی در حوزه ترابری است که ارتباط و همبستگی ترابری برون منطقه‌ای و درون منطقه‌ای را میسّر می‌سازد.

دولتی‌زاده افزود: برخورداری از زیرساخت‌های لازم خدماتی و رفاهی برای رانندگان، برخورداری از سامانه‌های نوین ارتباطی به ویژه سامانه‌های حمل و نقل هوشمند، برخورداری از خدماتی همچون حضور بانک‌ها، نمایندگان بیمه، پست، فروشگاه‌ها، مسجد و دفاتر خدماتی دولت الکترونیک از دیگر مزایای این شهرک است که به منظور رفاه شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران طراحی شده است.

وی با اشاره به سایر امتیازات این شهرک تصریح کرد: در این شهرک که قابلیت ورود همزمان 500 کامیون در محوطه و پارکینگ‌ها وجود دارد تمام خدمات مورد نیاز به رانندگان و صاحبان کالا به‌صورت ویژه فراهم شده است.

جانشین مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: این پروژه در سال 1382 با هدف تمرکز و کنترل عملیات حمل و نقل و با ظرفیت جابجایی حداقل 20 میلیون تن محصولات تولیدی در سال و استقرار 21 شرکت حمل و نقل کالا طراحی و مصوب شد که برنامه‌های توسعه‌ای نیز در آن گنجانده شده است.

دولتی‌زاده در زمینه سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این پروژه نیز گفت: تاکنون مبلغی بالغ بر 250 میلیارد ریال در این پروژه سرمایه‌گذاری شده که از این مبلغ تا کنون سازمان منطقه ویژه پارس 100 میلیارد ریال برای بسترسازی زیرساخت‌های این شهرک اختصاص و هزینه کرده است.

بر اساس این گزارش، شهرک حمل و نقل کالا در زمینی به مساحت 35 هکتار واقع در منتهی الیه شرقی منطقه ویژه پارس قرار گرفته است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول