اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس تاکید کرد

پاسخ دندان‌شکن مردم در 22 بهمن به گستاخی «وندی شرمن»

نماینده مردم لنجان در مجلس نهم گفت: مردم اصفهان با شرکت قهرمانانه خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم و دندان‌شکنی به گستاخی‌های وندی شرمن می‌دهند و تجلی اراده آهنین خود در ایستادگی مقابل ظلم و زور و تهدید را نمایش می‌دهند.

پاسخ دندان‌شکن مردم در 22 بهمن به گستاخی «وندی شرمن»

مجید منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان تصریح کرد: مردم استان اصفهان مانند تمام مؤمنان بصیر ایران ‌زمین در 22 بهمن‌ماه امسال، بار دیگر روحیه ضد استعماری و حماسه‌آفرینی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: مردم ما ثابت می‌کنند، ما می‌توانیم  در همه عرصه‌ها  از غرب و شرق پیشی بگیریم و در اکثر زمینه‌ها خودکفا باشیم.

*تندباد توسعه حماسی، اقتصادی و سیاسی از حرکت باز نمی‌ایستد

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سنگ‌اندازی غرب و صهیونیسم و دشمنان ایران نمی‌تواند لحظه‌ای جلوی تاخت ملت ایران به سوی پیشرفت و ترقی را بگیرد و تندباد توسعه حماسی، اقتصادی و سیاسی از حرکت باز نمی‌ایستد.

منصوری با بیان این مطلب که انقلاب ما مردمی و ارتباط مردم و نظام و عشق به رهبری از قلب مردم جدایی‌ناپذیر است، بیان کرد: مردم با حضور خود اثبات می‌کنند که اگر مشکلات اقتصادی هم داریم ربطی به بیگانگان ندارد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مسئولین باید فاصله از مردم را کم کنند و حرف و عملشان یکی شود تا نسل سوم انقلاب به آن‌ها اعتماد کنند و رفتار و صداقت و راستگویی در کنار پیگیری و دلسوزی آن‌ها نسبت به اقشار ضعیف و عموم مردم پیوند استواری میان آن‌ها و جوانان برقرار کند.

وی با بیان اینکه، منافع شخصی و گروهی، فاصله مدیران از آحاد مردم را زیاد می‌کند، اظهار کرد: مدیران نباید خود را نماینده بخشی از افکار بدانند و مردمی بودن تنها در گروی همدمی با همه اقشار و توجه ویژه به آسیب‌پذیرها و مستضعف‌ها حاصل می‌شود.

منصوری یادآور شد: مگر می‌شود مردم عشق به امام و شهدا یادشان برود و صحنه جشن انقلاب را خالی کنند؟ این مردم خستگی‌ناپذیر روز 22 بهمن برای دشمن برنامه‌ها دارند.

وی خاطرنشان کرد: برجسته‌سازی خصمانه مشکلات کشور توسط دشمن ذره‌ای در کاهش حضور مردم در تأیید انقلاب و نظام کارساز نیست.

انتهای پیام/2301/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول