اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

بیعت نیروی هوایی با امام ستون فقرات رژیم شاهنشاهی را درهم شکست

امام جمعه بندرعباس گفت: بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) ستون فقرات رژیم شاهنشاهی را درهم شکست.

بیعت نیروی هوایی با امام ستون فقرات رژیم شاهنشاهی را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در خطبه نخست با اشاره به مسائل و موارد اخلاقی، اظهار داشت: یک فرد مومن در جامعه اسلامی باید راه‌های ورود شیطان به زندگی خود را ببندد. 

وی در ادامه به سالروز وفات حضرت معصومه (س) اشاره و اضافه کرد: این بانوی بزرگوار اسلام امروز باید به عنوان یک الگو برای جامعه مطرح شود. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: هر ساله با فرا رسیدن این روز مردم در سراسر دنیا یک بار دیگر انقلاب مردم ایران را در ذهنشان مرور می‌کند که در این راستا به این نکته پی می‌برند که مردم ایران مردمی آزاده و سرافراز هستند. 

نعیم‌آبادی با بیان اینکه حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، هر ساله دشمنان ایران اسلامی را دلسرد و به عقب می‌راند، گفت: باید با حضور پرشور خود نشان دهیم که استکبار و زور بر سر این ملت نمی‌تواند وجود داشته باشد و استکبار و شیاطین جایی در این کشور ندارند. 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری با بیان اینکه با آمدن صدای انقلاب و پیروزی آن، خفقان از کشور رخت بربست، اضافه کرد: امام خمینی (ره) کبیر از همان روزهای اولیه خواستار حاکم شدن اسلام بر این کشور بود و با رهبری‌های مدبرانه خود هیچ وقت نگذاشت که انحرافی در انقلاب پدید آید. 

وی در ادامه سخنان خود به روز 19 بهمن ‌ماه روز نیروی هوایی ارتش اشاره و یادآور شد: بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش در این روز طی سال 57 ستون رژیم شاه را در هم شکست و این امر در روند پیروزی انقلاب تسریع ایجاد کرد. 

انتهای پیام/88001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول