اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب /106

ارائه تلفیقی از هنر و دستاوردهای انقلاب به مردم

امام جمعه شهرستان چالوس گفت: هر اثری در قالب هنر عرضه شود در اذهان مردم و مخاطبان ماندگار می‌شود.

ارائه تلفیقی از هنر و دستاوردهای انقلاب به مردم

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس تصریح کرد: مسئولان ستادهای دهه فجر و مدیران نهادها و ادارات باید تلاش کنند تلفیقی از هنر و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم ارائه کنند.

وی افزود: دهه فجر نمایان‌گر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است و تجلیل از این دهه مبارک سبب زنده ماندن یاد و خاطره روزهای مقدس پیروزی انقلاب است.

راشدی تأکید کرد: در راهپیمایی روز 22 بهمن نیز باید طوری برنامه‌ریزی شود تا شاهد حضور گسترده مردم همیشه در صحنه شهرستان در این روز به یاد ماندنی باشیم.

این مسئول تصریح کرد: قطعا مردم ایران در راهپیمایی به یادماندنی 22 بهمن همچون سال‌های گذشته و بهتر از آن خواهند کوشید تا جلوه‌هایی از عشق و ارادت خود به ساحت ولایت و رهبری صالح را به نمایش بگذارند.

وی حضور مسئولان در برنامه‌های دهه فجر را ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه استعدادهای خوبی در این شهرستان وجود دارد پیش‌بینی می‌شود شاهد برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی باشکوه باشیم و حضور مسئولان سبب رغبت بیشتر مردم می‌شود.

امام جمعه چالوس با بیان اینکه برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی یادآور خاطرات و حماسه مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی است، گفت: یادآوری عوامل پیروزی همچون روح وحدت، یکپارچگی، یکرنگی و حضور همگانی مردم در صحنه صداقت و احساس مسئولیت، پیروزی از رهبری انقلاب، ایمان و اعتقادات دینی و...، ارائه دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به مردم بیعت و پیمان با اهداف و آرمان‌های انقلاب امام راحل و رهبری نظام، نمایش حضور یکپارچه ملت در صحنه و اعلام پشیمانی از انقلاب اسلامی و رهبری نظام اسلامی از دیگر اهداف تکرار برنامه‌های دهه فجر است.

وی اعلام داشت: آذین‌بندی معابر و خیابان‌ها و اماکن توسط کمیته‌های مردمی در هفته استقبال از دهه مبارک فجر آغاز و همچنین توزیع اقلام تبلیغی و فرهنگی از طریق ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی استان و ستادهای شهرستانی انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس نیز اظهار داشت: هر‌ قدر به عمر با ‌برکت انقلاب افزوده می‌شود به همان اندازه اهمیت تجدید خاطره مجاهدت‌های ملت ایران به‌ویژه برای انتقال آن به نسل جوان بیشتر خودنمایی می‌کند.

علی شریفی تصریح کرد: هر ساله در طول دهه فجر مراسم و یادبودهای زیادی توسط وفاداران به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر سازمان‌ها، ادارات و نهادهای دولتی اقدام به برگزاری سمینارها و همایش‌ها می‌کنند.

شریفی افزود: رهبری و هدایت جامعه به دست مبارک امام راحل نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان بی‌نظیر بوده است و این هدایت همچنان با ابتکار و خلاقیت خلف صالح ایشان ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس تأکید داشت: مردم ولایت‌مدار شهرستان چالوس یک‌بار دیگر با حضور یکپارچه خود در یوم‌الله 22 بهمن میثاق مجدد با امام راحل و بیعت ناگسستنی با مقام معظم رهبری را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/2296/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول