اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

انقلاب اسلامی ایران نور امید را در دل مسلمانان روشن کرد

امام جمعه بوکان گفت: انقلاب اسلامی ایران نور امید را در دل مسلمانان روشن کرد.

انقلاب اسلامی ایران نور امید را در دل مسلمانان روشن کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان ماموستا عبد‌الرحمان خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوکان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: این انقلاب عظیم دستاوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته و دارد.

خلیفه‌زاده با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره)، ابراز داشت: امام‌ خمینی (ره) در اوج فتنه‌ها و فشارهای خارجی انقلاب اسلامی را هدایت کرد.

امام جمعه بوکان ادامه داد: نهضتی که امام ‌‌خمینی (ره) پرچمدار و پایه‌گذار آن بود توانست در روز 22 بهمن ماه غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را آشکار کند.

خلیفه‌زاده یادآور شد: نظام ستمشاهی در روز 22 بهمن ماه فرو ریخت و ریشه‌های فاسد از کشور اسلامی کنده شد و مبارزات ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید.

وی ادامه داد: هر سال در یوم‌الله 22 بهمن ماه ملت ایران برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی حتی سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

خلیفه‌زاده متذکر شد: پس از انقلاب اسلامی احیای فرهنگ اسلامی و ارزش‌های آن مورد توجه قرار گرفت و یکی از مظاهر بارز مقابله با تهاجم فرهنگی غرب تلاش در راستای تحقق عدالت اجتماعی در ایران بود.

انتهای پیام/61005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول