اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

انقلاب امام خمینی(ره) اسلامیت را به ملت ایران بازگرداند

امام جمعه سنندج گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامیت و ارزش‌های از دست رفته این دین الهی را به مردم بازگرداند و بستر را برای احیای ارزش‌های دین مهیا کرد.

انقلاب امام خمینی(ره) اسلامیت را به ملت ایران بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هویت از دست رفته ملتی را که به دلیل بی‌کفایتی سران حکومتی زیر پای استکبار و مستشاران آنها لگدمال شده بود به این ملت بازگرداند.

امام جمعه سنندج افزود: هویت دینی، انسانی و اجتماعی مردم که مورد هجمه استکبار قرار گرفته بود با پیروزی انقلاب به این ملت بازگردانده شده و بستر حضور آنها در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور مهیا شد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب، اسلام بار دیگر زنده شد، گفت: بسیاری از ارزش‌های اسلامی در کشور ما کاملا از بین رفته بود و ضد ارزش‌ها رفته رفته در جامعه ایران نهادینه می‌شد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه خواندن نماز جمعه و جماعت قبل از پیروزی انقلاب در ایران حذف و یا کاملا کمرنگ شده بود، گفت: امروز به برکت انقلاب شاهد برگزاری نماز جماعات در ادارات و دستگاه‌های دولتی هستیم.

به گفته وی، امروز به برکت انقلاب اسلامی علاوه بر مساجد و اماکن دینی که محل عبادت است، ادارات و مدارس ما نیز با داشتن نمازخانه و امام جماعت بستر ادای فرائض دینی را برای مردم فراهم کرده‌اند.

ماموستا مجتهدی در ادامه با بیان اینکه دولت یازدهم در بحث خدمات‌رسانی به کردستان باید نگاه ویژه‌ای داشته باشد، اظهار داشت: مردم شهیدپرور و انقلابی این استان همواره برادری خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده و سزاوار بهترین خدمت‌ها از سوی دولت هستند.

وی افزود: مردم کردستان از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون مرزدارانی صادق و ولایت‌مدار بوده و در راستای حفظ کیان و آب و خاک این کشور شجاعانه در برابر تهدیدات نظامی و غیرنظامی دشمنان ایستاده‌اند.

امام جمعه سنندج از استاندار به عنوان نماینده دولت و سایر مدیران و روسای استان خواست در رفع مشکلات مردم استان اهتمام و تلاش مضاعف و ویژه داشته باشند و بستر را برای رشد و توسعه بیش از پیش کردستان فراهم کنند.

ماموستا مجتهدی از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در راستای ایجاد امنیتی پایدار در استان قدردانی کرد و گفت: استقرار امنیت در سایه مشارکت مردمی و تلاش این عزیزان بستر لازم برای توسعه استان را فراهم کرده است.

وی از رهبر انقلاب اسلامی نیز به عنوان بزرگترین نعمت برای ملت نام برد و گفت: داشتن چنین رهبر عالم و فرزانه‌ای بزرگترین افتخار برای ملت ایران است.

امام جمعه سنندج در پایان خاطرنشان کرد: به برکت وحدت و انسجام ملی که در بین اقوام و مذاهب مختلف ایران وجود دارد و همچنین رهبری‌ داهیانه رهبر فرزانه و دینی پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری می‌پیمایم.

انتهای پیام/79006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول