اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار است

امام جمعه زنجان گفت: راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار است.

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) در دوران امامت خود نقش بی‌بدیلی در هدایت مردم جامعه به اسلام ناب محمدی داشت.

وی با اشاره به 19 بهمن سالروز نیروی هوایی ادامه داد: در زمان طاغوت ارتش نوکر اجنبی بود اما با سخنرانی امام خمینی (ره) و دعوت ارتش به پیوستن به خیل مردم، بسیاری از این افراد به انقلاب اسلامی علاقه‌مند شدند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه با سخنرانی امام خمینی (ره) ارتشیان رغبتی برای مبارزه علیه ملت ایران نداشتند، تصریح کرد: اعلام وفاداری بسیاری از ارتشیان موجب شد تا مقاومت طاغوت شکسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به 21 بهمن سالروز شکستن حکومت نظامی رژیم پهلوی از سوی مردم تصریح کرد: با وجود خفقان از سوی این رژیم ملت به خیابان آمده و تا پای جان برای نظام اسلامی خدمت کردند.

خاتمی با بیان اینکه 21 بهمن سال 57 مردم حکومت شاهنشاهی را دچار تزلزل کردند، افزود: عدم توجه به حکومت نظامی و حضور گسترده در راهپیمایی موجب شد تا رژیم نتواند جلوی آماج ملت ایران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این روز به حکومت 2 هزار و 500 ساله پهلوی پایان داده شد، بیان داشت: ملت ایران با سرافرازی از آرمان‌های خود دفاع کردند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه طی 35 سال گذشته ملت ایران هیچ‌گاه به آمریکا و ایادی آن اعتماد نکرده است، ادامه داد: جنایت‌های مختلفی از سوی آمریکا و ایادی آن تاکنون علیه ملت ایران رقم خورده است که ملت ایران هیچ‌گاه این توطئه‌ها را فراموش نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه استقامت و پایداری ملت ایران موجب شده تا نظام اسلامی روی پای خود بایستد، بیان داشت: در چند روز گذشته نیز وزیر خارجه، سخنگو و معاون وزیر خارجه آمریکا سخنانی در خصوص ایران بیان کرده‌اند که به خوبی و با صلابت از سوی وزیر امور خارجه کشور پاسخ خود را دریافت کردند.

خاتمی با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار را خواهند داد، بیان داشت: مرگ بر آمریکا شعار اصلی ملت ایران در مقابل آمریکا است.

انتهای پیام/73003/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول