اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آمادگی شیروانی‌ها برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

مردم شیروان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن با عنوان «من و 22 بهمن» آماده می‌شوند.

آمادگی شیروانی‌ها برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان در خطه سرسبز خراسان شمالی با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن این حادثه بزرگ و تاریخی کشورمان را در بهمن ماه 92 به یاد ماندنی می‌کنند.

آنان در گفت‌وگوهای جداگانه با خبرنگار فارس در شیروان با حضور بصیرت و آگاهی خود در این راهپیمایی با آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب تجدید عهد کرده و بر تداوم خط رهبری تأکید کردند.

بگذارید از زبان مردم بشنویم این واقعیت‌ها را:

یاسین مینا از دانش آموزان دبستان قرآنی مبین شیروان گفت: 22 بهمن یادآور روزهای سختی است که ملت ایران از آن سربلند بیرون آمدند و گرامی داشت این ایام در واقع به منزله تجلیل از رشادت‌هایی است که توسط ملت قهرمان ایران انجام شده است.

وی افزود: در این میان نسل جدید باید از انقلاب و هدف آن اطلاع پیدا کند و برپایی این مراسم یادآور حماسه و دلیری آزادمردان است، بنابراین وظیفه همه ماست که نسل جدید انقلاب را با اهداف انقلاب و دستاوردهای مهم آن، در تحقق این آرمان‌ها راهنمایی کنیم.

یک خبرنگار شیروانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری هزاران شهید است و نسل امروز که وارثان خون این شهیدانند با حضور در راه‌پیمایی یوم الله 22 بهمن به دشمنان هشدار می‌دهند که اجازه نخواهند داد به این میراث گران‌بها خدشه وارد شود.

یک کارمند بانک نیز در شیروان اظهار کرد: هر گامی که در راهپیمایی 22 بهمن برداشته می‌شود به مثابه شکست برای آنانی خواهد بود که نمی‌خواهند نظام سرافراز و نیرومند بماند.

یک دانشجوی شیروانی هم گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضمن ابراز حق شناسی در برابر پدید آورندگان این حماسه بزرگ و ادای وظیفه ملی، نقش بازدارندگی مهمی در به اجرا درآمدن بسیاری از توطئه‌ها علیه مردم ایران دارد.

وی اظهار کرد: امام راحل (ره) مسیری را که در برابر مردم ترسیم کردند که عزت نفس، سرافرازی و تأمین سعادت دنیوی و اخروی را در بر دارد، اکنون بر مردم است که برای تحقق این آرمان‌ها از انقلاب پاسداری کرده و بیش از چند دهه فداکاری را همچنان زنده نگه دارند.

این دانشجو تصریح کرد: بنابراین مشارکت مردم در 22 بهمن به این معنا است که آن‌ها با اینکه بر عملکرد متولیان نقدهای فراوانی دارند اما به انقلاب وفا دارند و در شرایط حساس، این وفاداری را منصه ظهور می‌رسانند.

حجت‌الاسلام جعفر یونسی‌نژاد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیروان هم ضمن تأکید بر حضور آحاد مردم شیروان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن گفت: این راهپیمایی ساعت 10:30 دقیقه صبح روز 22 بهمن از محل حسینیه اعظم شیروان به سوی مصلا نماز جمعه آغاز خواهد شد.

یک فرهنگی خسته که آرام به خانه باز می‌گردد، در حالی که کیف کهنه‌اش را از این دست به آن دست می‌کند می‌گوید: سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب فرصت مناسبی برای تأکید بر استواری مردم بر آرمان‌های شهدا است و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن از این فرصت استفاده می‌بریم.

یک تعمیرکار لوازم صوتی و تصویری در شیروان نیز در حالی که دود حاصل از لحیم کاری‌اش را فوت می‌کند، می‌گوید: آرمان‌های بلند انقلاب ایران با منافع قدرت‌های جهانی سازگار نیست به همین دلیل از بدو پیروزی انقلاب شاهد توطئه‌های متفاوتی علیه انقلاب بوده‌ایم.

وی که خواست نامش  مطرح نشود اضافه می‌کند: البته نباید این واقعیت را نیز نادیده گرفت که در برخی مقاطع، نیازهای واقعی جامعه در قبال حواشی کار و حتی باند و باند بازی‌ها به فراموشی سپرده شده است، اما این صفت‌ها و کوتاهی‌ها به هیچ عنوان ریشه در ماهیت انقلاب ندارد به همین دلیل حضور گرم مردم در 22 بهمن امسال جزء ضروریات است.

گزارش از: غلام‌رضا مینا

انتهای پیام/63002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول