اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی از ولایت فقیه را نشان می‏دهند

فرماندار شهرستان سمنان گفت: مردم بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر پشتیبانی از ولایت فقیه را به جهانیان نشان می‏دهند.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی از ولایت فقیه را نشان می‏دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز به مناسبت ایام‏الله دهه فجر، جشن بزرگ انقلاب در سالن ورزشی روستای خیرآباد سمنان برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از روستاییان جنوب سمنان، فرماندار و بخشدار مرکزی سمنان، رئیس و اعضای شورای بخش مرکزی سمنان، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای جنوب سمنان حضور داشتند.

فرماندار شهرستان سمنان در این مراسم با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ولایت فقیه عامل هم‏بستگی و وحدت بین مردم و مسئولان است.

حسن سعدالدین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و با یاد بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: پاسداشت و برگزاری جشن‏های انقلاب در حقیقت پاسداشت ارزش‏های اسلامی است.

وی عوامل پیروزی، استقرار و اقتدار انقلاب اسلامی را اعتقاد مردم به اسلام و حضور ملت بابصیرت ایران در عرصه‏های مختلف سیاسی و اجتماعی و نیز رهبری و مدیریت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری دانست.

فرماندار شهرستان سمنان اظهار داشت: مردم ما همواره در صحنه‏های حساس و تاثیرگذار انقلاب حضوری پررنگ داشته‏اند و می‏توان به حضور آنها در عرصه‏های سیاسی، مقابله با تحریم‏ها، ایستادگی برابر تجاوز مستکبران در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم خون هزاران جوان برومند اشاره کرد.

سعدالدین با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: اطمینان داریم که مردم بزرگ ایران با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری، بار دیگر با حضور پرشور اقشار مختلف به دشمنان نشان خواهند داد که هم‏چنان در مسیر انقلاب و اجرای منویات رهبری و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی تصریح کرد: مردم بار دیگر اعلام می‏کنند که در این مسیر با اهتمام ویژه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری حرکت می‏کنند.

فرماندار سمنان با تقدیر از بخشدار و شورای بخش مرکزی و اعضای شورای اسلامی روستاهای جنوب سمنان، برگزاری مراسم جشن و شادی در روستاها را عامل مهمی در ایجاد شور و نشاط و امید بیشتر مردم دانست.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول