اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب /98

مردم در 22 بهمن موج جدیدی از ناامیدی را روانه کشورهای غربی می‌کنند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، موج ناامیدی جدیدی را روانه کشورهای غربی می‌کنند.

مردم در 22 بهمن موج جدیدی از ناامیدی را روانه کشورهای غربی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت پوشالی استکبار جهانی را نشان داد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ابهت شرق و غرب را شکست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی یک ضرورت است،‎ گفت: هیچ انقلابی در جهان مانند انقلاب اسلامی نبوده که با گذشت 35 سال از آن هر روز در جهان شکوفاتر و گسترده‌تر ‌شود.

علیزاده بیان داشت: دهه فجر ثمره انقلاب‌های مختلف در طول تاریخ اسلام بوده که در بهمن 57 با ورود امام خمینی و تقدیم شهدای بسیاری شکوفه داد.

وی تصریح کرد: شهدا انقلاب را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه و اوج سرافرازی و سربلندی را نصیب ایران اسلامی کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز ملت ایران به پشتوانه ارزش‌های دینی و انقلابی خود توانسته به یک ابر قدرت جهانی تبدیل شود و دنیا برای مذاکره با آن روزها به انتظار بنشیند، گفت: مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت مردم همراه با ایمان و توکل به خداوند و رهبری امام راحل است.

علیزاده اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به منظور تجدید میثاق با امام و رهبری است، زیرا با شرکت گسترده و همگانی در این راهپیمایی سبب ناامیدی دشمنان و ناکامی آن‌ها در رسیدن به اهداف پلیدشان می‌شویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران مردمی بودن را مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی دانست و گفت: وفاداری و میثاق مردم ولایتمدار با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برگ زرینی در تاریخ ملت است.

انتهای پیام/86003/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول