اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

مردم ایران 22 بهمن حماسه خلق می‌کنند

فرماندار چایپاره گفت: مردم ایران امسال هم مثل سال‌های قبل با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه ولایتمداری و انقلابی بودن خویش را به دنیا نشان خواهند داد.

مردم ایران 22 بهمن حماسه خلق می‌کنند

گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره جلیل غفاری صبح امروز در جشن انقلاب که در محل سالن اجتماعات مدرسه شبانه‌روزی خلیج فارس حاجیلار برگزار شد، با اشاره به دلایل وقوع انقلاب اسلامی، رهبری پیامبرگونه حضرت امام، وحدت مردم و تبعیت از ولایت را از ارکان مهم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: مردم وفادار ایران اسلامی هنوز هم مثل روزهای پرشور انقلاب، حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی خود هستند.

وی گفت: مردم ایران امسال هم مثل سال‌های قبل با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه ولایتمداری و انقلابی بودن خویش را به دنیا نشان خواهند داد.

غفاری اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه همچون سال‌های گذشته حضور حماسی خواهند داشت.

محرم رضالو بخشدار این بخش نیز گزارشی از وضعیت عمرانی و اجتماعی چایپاره ارائه کرد و گفت: مردم این بخش همه ساله با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه شور و نشاط انقلابی خویش را به نمایش گذاشته‌اند.

این مراسم با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله موسیقی، تئاتر و مسابقه فرهنگی ادامه یافت و در پایان به برندگان مسابقه و هنرمندان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/61001/ل10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول