اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مجمع بسیج عشایر خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر

همراه با همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت فعال خواهیم داشت

در بیانیه مجمع بسیج عشایر خراسان جنوبی آمده است: همراه با معتمدان و ریش‌سفیدان عشایر خراسان جنوبی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت فعال خواهیم داشت.

همراه با همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت فعال خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،‌به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، در بیانیه مجمع بسیج عشایر خراسان جنوبی آمده است، دهه مبارک فجر سرآغاز حماسه بزرگ قرن معاصر و پیروزی انقلاب اسلامی است که بساط 2 هزار و 500 ساله ظلم و ستم شاهنشاهی را برچید.

این بیانیه می‌افزاید: در آغاز سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یاد امام راحل عظیم‌الشان و احیاء کننده مجدد اسلام ناب محمدی(ص) را گرامی داشته و به روان پاک شهیدان درود می‌فرستیم.

22 بهمن‌ماه میراث گران‌بهای سال‌ها مقاومت و ایستادگی در برابر زیادی‌خواهی استکبار جهانی و روز برافراشته شدن پرچم لا اله الا الله است و بر ماست این حماسه تاریخی را حفظ کنیم.

پیشرفت‌های حاصل شده در عرصه فناوری، هسته‌ای و علمی در 35 سال گذشته بر هیچ کس پوشیده نیست و باید مردم و مسئولان تلاش کنند ایران در همه عرصه‌ها قدرت نخست شود.

ما اعضای مجمع استانی بسیج عشایر خراسان جنوبی به همراه بزرگان و معتمدان و ریش‌سفیدان عشایر استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تشکر از مردم بصیر استان در کنار همه اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت فعال خواهیم داشت و اعتقاد داریم انقلاب اسلامی متعلق به یک گروه، شخص و یا جریان خاص نیست بلکه متعلق به همه آحاد ملت ایران بوده است و تداوم آن نیز با حضور و مشارکت ملت ایران و به رهبری حکیمانه مقتدایمان امام خامنه‌ای است.

انتهای پیام/22482/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول