اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خراسان‌‌جنوبی خبر داد

صدور 19 هزار مجوز مشاغل خانگی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: از آغاز اجرای طرح مشاغل خانگی تاکنون 19 هزار و 585 مجوز در این زمینه در استان صادر شده است.

صدور 19 هزار مجوز مشاغل خانگی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد سنجری ظهر امروز در حاشیه هفتمین کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در استان 12 کاریابی وجود دارد.

وی با بیان این‌که 8 هزار و 653 نفر برای کار از آغاز سال جاری تاکنون به این مراکز مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 63 درصد آنها مرد و 37 درصد آنها زن بوده‌اند.

ایجاد 2 هزار فرصت شغلی توسط کاریابی‌های خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان این‌که 35.7 درصد مراجعه‌کنندگان به کاریابی‌های استان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بوده‌اند، اذعان داشت: همچنین از مجموع ثبت‌نام شدگان 85 درصد فاقد مهارت بوده‌اند.

سنجری ادامه داد: کاریابی‌های استان توانستند 2 هزار و 29 فرصت شغلی ایجاد کنند.

وی با اشاره به مجوزهای صادر شده در مشاغل خانگی خراسان جنوبی یادآور شد: از آغاز اجرای طرح مشاغل خانگی در این استان 19 هزار و 585 مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

جذب 50 درصد اعتبارات خوداشتغالی در خراسان‌‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اعتبارات فعالیت‌های خرد و خوداشتغالی استان افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده این بخش‌ها در سال گذشته 405 میلیون ریال بوده است.

سنجری با بیان این‌که در سال جاری 352 میلیون ریال اعتبار برای این بخش‌ها در نظر گرفته شده است، متذکر شد: تاکنون 50 درصد این اعتبارات جذب شده است.

وی با بیان این‌که در برخی از شهرستان‌های خراسان جنوبی کارگروه اشتغال تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: تمامی بانک‌های عامل استان در زمان باقی‌ مانده تا پایان سال جاری نسبت به جذب تسهیلات اشتغال اقدام کنند.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول