اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی پایین‌ترین نرخ بیکاری کشور را دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: پایین‌ترین نرخ بیکاری کشور متعلق به خراسان جنوبی است.

خراسان جنوبی پایین‌ترین نرخ بیکاری کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عابدین محمدی سه‌شنبه در همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان فردوس اظهار کرد: کارگران سودمندترین و ارزشمندترین قشر جامعه هستند.

وی افزود: کارگران ستون فقرات جامعه محسوب می‌شوند و چنانچه این ستون آسیب ببیند، جامعه با مشکل مواجه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: کارگران در دوران رژیم شاهنشاهی با اعتصابات خود، در دوران دفاع مقدس با حضور گسترده در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و امروز نیز در جهاد و حماسه اقتصادی همراه و همگام با نظام هستند.

محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، یادآور شد: باید با مصرف تولیدات داخلی از کار و سرمایه ایرانی حمایت و به شکوفایی اقتصاد کشور کمک کنیم.

وی پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را متعلق به خراسان جنوبی دانست و گفت: وضعیت اشتغال در خراسان جنوبی مطلوب و قابل قبول است و در حال حاضر خراسان جنوبی با میانگین 5/6 درصد از پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور برخوردار است.

حضور مردم در انتخابات سبب تجدید نظر دشمنان می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به برگزاری حماسه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: دشمن با مشاهده حضور حداکثری مردم در روابط سیاسی و اقتصادی خود تجدید نظر می‌کند.

محمدی تصریح کرد: سه جانبه‌گرایی در دستور کار دولت قرار دارد و با توجه به افزایش نرخ تورم کارگران، کارفرمایان و دولت به توافق سه جانبه‌ای دست یافته‌اند.

وی یادآور شد: حمایت از واحدهای تولیدی، تقسیط مجدد تسهیلات بانکی و تمدید بدهی‌های تامین اجتماعی کارگران و کارفرمایان از جمله حمایت‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این اقشار است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت زمینه را برای اشتغال فراهم می‌کند، گفت: ایجاد کار و پیگیری امور به عهده کارگان و نیروهای کار است و دولت نیز حمایت‌های لازم را از کارفرمایان به عمل می‌آورد.

در این مراسم از کارگران نمونه واحدهای تولیدی شهرستان فردوس با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/69007/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول