اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند خبر داد

هزینه‌کرد 203 میلیون تومان اعتبار برای پروژه پایگاه امدادی شهید نخعی‌پور بیرجند

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: برای افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید نخعی‌پور بیرجند حدود 203 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

هزینه‌کرد 203 میلیون تومان اعتبار برای پروژه پایگاه امدادی شهید نخعی‌پور بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجیدرضا لطیفی صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات شهید نخعی‌پور بیرجند اظهار داشت: اجرای این پروژه 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان این‌که این ساختمان در کمتر از شش ماه به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: مساحت این پروژه 12 هزار متر مربع است.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند اذعان داشت: زیربنای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای 218 متر مربع بوده که شامل دو اتاق اسکان اضطراری، انبار، آشپزخانه، اتاق عملیات و اتاق استراحت می‌شود.

لطیفی با بیان این‌که برای ساخت این پایگاه حدود 203 میلیون تومان هزینه شده است، یادآور شد: از این میزان اعتبار 150 میلیون تومان از محل تفاهم‌نامه با استانداری خراسان جنوبی و 20 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی تامین شده است.

وی با بیان این‌که این پایگاه در محلی با موقعیت بسیار مناسب ایجاد شده است، افزود: از لحاظ اسکان اضطراری این مکان نزدیکترین محل گروه‌های امدادی هلال احمر به جاده ثمن‌شاهی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند اضافه کرد: نزدیکی به پلیس‌راه سبب کمتر شدن زمان حضور در صحنه حوادث جاده‌ای توسط جمعیت هلال احمر شده و با نقل مکان پلیس‌راه به این منطقه این امر مانند گذشته میسر خواهد شد.

لطیفی از در حال ساخت بودن دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در ماژان و خور خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر ساخت این پایگاه حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در پایان فرماندار بیرجند این پایگاه را با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح کرد.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول