اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان عنوان کرد

لزوم تعامل دادگستری و نیروی انتظامی برای توسعه امنیت جامعه

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امنیت از ضروریات اجتناب‌ناپذیر جامعه است که مجموعه دادگستری و نیروی انتظامی باید در چارچوب قانون به تقویت و توسعه آن اهتمام داشته باشند.

لزوم تعامل دادگستری و نیروی انتظامی برای توسعه امنیت جامعه

حجت‌الاسلام علی توکلی امروز در حاشیه نشست تعامل قضایی بین دادگستری و نیروی انتظامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: امنیت از ضروریات اجتناب‌ناپذیر جامعه است که مجموعه دادگستری و نیروی انتظامی باید در چارچوب قانون به تقویت و توسعه آن اهتمام داشته باشند.

وی عنوان کرد: در این راستا استقرار دوربین‌های شهری در مناطق حساس از جمله مراکز تجاری، بانک‌ها و بازار باید مورد توجه قرار گیرد و مدیران بانک‌ها و مؤسسات مالی و اصناف بازار باید همکاری جدی را داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: همه باید در رفع بی‌انضباطی شهری و ترافیکی کمک کنند زیرا ساخت مجمتع‌های پزشکی در نقاط شلوغ و پرتردد شهر یک عامل بی‌انضباطی اجتماعی است که هم خود پزشکان و هم شهروندان را رنج می‌دهد بنابراین شهرداری باید در صدور پروانه ساختمان به این نکات توجه داشته باشند.

یدالله موحد دادستان کرمان نیز در این زمینه اظهار کرد: حریم خصوصی افراد باید حفظ شود نباید بی‌جهت و بی‌موقع وارد منازل افراد شد، نگه‌داری ماهواره اگر چه در قانون جرم محسوب می‌شود اما در جمع‌آوری آن از منازل و مجتمع‌های مسکونی باید همه مقررات رعایت شود.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول