اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) سپاه:

ایران در امنیت کامل به سر می‌برد

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی کل سپاه پاسداران گفت: با توجه به اینکه دور تا دور کشورمان کشورهایی در حال ناامنی هستند، ولی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان در امنیت کامل به سر می‌برد.

ایران در امنیت کامل به سر می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی‌ اکبرنژاد بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج‌الحدید این شهرستان اظهار داشت: در مقاطع مختلف خداوند انبیا الهی، پیامبران و امامان را برای گسترش عدالت، مقابله با بی‌عدالتی و هدایت بشریت فرستاد.

وی با تاکید اینکه حتی بعد از پیامبر اسلام نیز خداوند ائمه معصومین و امامان را ارزانی داشت تا این راه با سلامت پیموده شود، گفت: انقلاب اسلامی ما در راستای همان مقاطع الهی و در جهت تداوم آن است.

اکبرنژاد با اعلام اینکه با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تحول بزرگ و شگرف در جهان رقم خورد، ادامه داد: با ظهور انقلاب اسلامی خیلی از راهبردهای جهان نیز متحول شد و دنیا به واسطه انقلاب اسلامی ایران به سمت و سویی دیگر حرکت کرد.

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی کل سپاه پاسداران ابراز داشت: در آن زمان جهان خلاف مسیر الهی و نفی خداوند حرکت داشت، همه توان استکبار شرق و غرب به سمت در اختیار گرفتن مادیات بود، ولی امروز صحبت‌ها و نگاه‌ها عوض شده و این مسیر به سمت و سوی الهی و نورانیت پیش می‌رود.

این مسئول با تاکید اینکه انسان باید برای کسب عزت سختی و مشکلات را تحمل کند، گفت: انقلاب ما نیز با تحمل سختی و مشکلات از نقطه ذلت زمان طاغوت به نقطه عزت رسید، زیرا مردم هر ماه با ولایت‌فقیه ایستادگی کردند تا اراده خداوند بر آن شد به ما عزت و سربلندی بدهد.

وی با اعلام اینکه همه قدرت‌های دنیا در مقابل قدرت و عظمت خداوند هیچ و پوچ هستند، عنوان کرد: از افتخارات و برکات انقلاب این است که هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید علم 11 برابر حد متوسط دنیا در حرکت است البته این آمار حاصل تحقیق کارشناسان غربی است.

اکبرنژاد خاطرنشان کرد: در زمینه‌های معرفتی، علمی، اقتصادی و نظامی نیز با توجه به مشکلات متعددی که دشمنان برای ما ایجاد کردند سرافرازانه در حال حرکتیم.

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی کل سپاه پاسداران با اعلام اینکه بیش از 80 هزار بی‌گناه در عراق و سوریه توسط عده‌ای که جنود فکری دارند با هدایت استکبارگران کشته شدند و هم‌اکنون نیز در حال آدم‌کشی هستند، متذکر شد: در افغانستان و پاکستان هم بی‌گناهان زیادی توسط نیروهای تحت امر استکبارگران کشته می‌شوند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: با توجه به اینکه دور تا دور کشورمان کشورهایی در حال ناامنی هستند ولی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان در امنیت کامل به سر می‌برد.

انتهای پیام/86012/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول