اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25/بهار92

عملیات ساخت 22 طرح محرومیت‌زادیی در بیجار آغاز شد

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عملیات احداث 22 طرح محرومیت‌زادیی بسیج در شهرستان بیجار آغاز شد.

عملیات ساخت 22 طرح محرومیت‌زادیی در بیجار آغاز شد

گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ظهر امروز با حضور سرپرست فرمانداری و فرمانده سپاه بیجار عملیات احداث 22 طرح محرومیت‌زدایی بسیج در شهرستان بیجار آغاز شد.

فرمانده سپاه بیجار در مراسم کلنگ‌زنی خانه ایتام در روستای آغچه گنبد ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل مسکن ایتام، آبرسانی به روستاهای محروم، احداث نمازخانه بین شهری، ساخت و زیباسازی مسجد است.

به گفته سیدحسن محمودی، این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان در مدت یک سال توسط نیروهای بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید به نسل‌های کنونی و نسل آینده معرفی شود گفت: انقلاب اسلامی ایران یادگار امام راحل است و باید در حفظ و نشر دستاوردهای آن تمامی تلاش خود را به کار گیریم.

محمودی با بیان اینکه جوانان و هم‌پیمانان با آرمان‌های انقلاب باید با تلاش و همبستگی دست دشمنان و چشم امید آنان را از رسیدن به اهدافشان ناکام کند بیان داشت: مردم و خصوصا جوانان در حفظ دستاوردهای عظیم و الهی انقلاب اسلامی کوشا باشند تا الگویی مناسب برای آزادی‌خواهان باقی بمانند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در تمامی نقاط کشور عزیزمان عملیات و طرح‌های محرومیت‌زادیی در حال اجراست، افزود: با تلاش و جدیدت مسئولان و همکاری و تعامل مردم با دولت این طرح‌ها به زودی به ثمر خواهند رسید.

انتهای پیام/79015/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول