اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12/بهار92

نمایشگاه کتاب، خوشنویسی و صنایع دستی در بیجار افتتاح شد

در اولین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه کتاب، خوشنویسی و صنایع دستی در بیجار افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب، خوشنویسی و صنایع دستی در بیجار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ظهر امروز همزمان با اولین سالروز از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه کتاب و خوشنویسی و صنایع دستی با حضور امام جمعه و سرپرست فرمانداری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی در مجتمع فرهنگی امیر نظام گروسی افتتاح شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در این نمایشگاه 6 هزار جلد با 1400 عنوان کتاب با موضوعات فرهنگی، تاریخی، مذهبی، هنری و موضوعاتی دیگر در  معرض دید بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.

مهدی سلطانی افزود: همچنین در این نمایشگاه 20 تابلوی خوشنویسی از آثار خوشنویس برتر کردستانی محمد ناصری در معرض دید علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی قرار گرفته شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه اقدام به فروش محصولات و نوشت‌افزار با تصاویر ایرانی نموده‌ایم و امید است خانواده‌ها با توجه به فرهنگ و پیشینیه ایران اسلامی فرزندان خود را در خرید نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر ایرانی راهنمایی کنند.

به گفته سلطانی، نقش برنامه‌های فرهنگی همچون برپایی نمایشگاه‌های کتاب و آثار فرهنگی با موضوعات اسلامی و انقلاب در اندیشه و پرورش تفکر جوانان بی‌بدیل است.

این مسئول بر برپایی نمایشگاه‌های هنری با موضوعات هنری تأکید کرد و گفت: نقش هنر و هنرمندان در ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران با زبان هنر انکارناپذیر است.

انتهای پیام/79015/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول