اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23/بهار92

شیخی: با زبان هنر داستان انقلاب را برای کودکان روایت می‌کنیم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: با زبان هنر داستان انقلاب را برای کودکان روایت می‌کنیم چراکه اعتقاد داریم دفاع از دستاوردهای انقلاب با تفهیم صحیح کودکان و نوجوانان امکان‌پذیر است.

شیخی: با زبان هنر داستان انقلاب را برای کودکان روایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا شیخی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه فجر پیروزی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: کانون پرورش فکری مسئولیت کمیته کودک و نوجوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان را بر عهده دارد.

به گفته این مسئول، هدف اصلی از اجرای این برنامه‌ها انتقال مفاهیم و ارزش‌های اسلامی به نسل‌های جدید است.

وی با بیان اینکه لازمه اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام اسلامی به نسل‌های جدید بیش از پیش است، گفت: کودکان و نوجوانان باید در زمینه چگونگی شکل گرفتن این انقلاب و به ثمر نشستن آن به خوبی توجیه شوند.

وی همچنین افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی ستاد را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم تا با زبان هنرمندانه و قابل فهم برای کودکان و نوجوانان، برنامه‌های شاد و متنوعی را اجرا کنیم که شیرینی این ایام بر کام آن‌ها ماندگار شود.

شیخی تصریح کرد: دفاع از دستاوردهای عظیم این انقلاب امری است که بدون تربیت صحیح نسلی که آینده میهن اسلامی‌مان را بر عهده خواهند داشت، ممکن نیست.

وی در ادامه به مقام‌های کسب شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرد و گفت: در زمینه پژوهش، ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، مسابقه قصه‌گویی و نمایش عروسکی گرگ‌نامه در سطح کشور مقام‌های رنگارنگی را کسب کرده‌ایم.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مسئولین استانی از نقاشی دسته جمعی کودکان و نوجوانان با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی، کارگاه سفالگری، کارگاه ادبی و کلاس قصه‌گویی معرفی وقایع انقلاب دیدن کردند.

در پایان هم گروهی از نوجوانان به اجرای نمایش عروسکی گرگ‌نامه پرداختند.

انتهای پیام/ 79019/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول