اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11/بهار92

تمثال امام راحل در سقز گلباران شد

در اولین روز از دهه مبارک فجر، تمثال حضرت امام خمینی(ره) گلباران شد.

تمثال امام راحل در سقز گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، مراسم ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و گلباران تمثال امام خمینی(ره) با حضور فرماندار ویژه شهرستان سقز، مسئولین و کارکنان ادارات و نماینده بانوان ادارات شهرستان سقز برگزار شد.

فرماندار شهرستان سقز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران حافظ عزت و استقلال، ارزش‌ها و دستورات اسلام است.

وی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ادبیات واقعی انقلاب اسلامی برای قشر نوجوان، جوان و سایر اقشار است و همه باید در این مسیر تلاش کنند.

فخری تصریح کرد: امروز پس از گذشت 35 سال از ورود امام خمینی(ره) به کشور باز هم شاهد خوشحالی و شوق انقلابی در دل‌های مردم هستیم.

وب افزود: مردم شهرستان سقز هیچ‌گاه دهه فجر را از یاد نخواهند برد و همیشه با این روز و ایام بزرگ و انقلابی تجدید بیعت خواهند کرد.

فخری ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از زحمات مسئول در راستای گرامی‌داشت این روز مهم و تاریخی، عنوان کرد: صاحبان این انقلاب مردم و ملت هستند و امروز این حضور مردم است که شوری دوباره به بهار انقلاب داده است.

فرماندار شهرستان سقز ادامه داد: 60 پروژه در 14 عنوان با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال از محل آورده سرمایه‌گذار، تسهیلات بانکی و اعتبارات دولتی در شهرستان سقز افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: گازرسانی به 14 روستا، دو پروژه راه و شهرسازی، 4 طرح مرغداری، یک طرح محصولات گلخانه‌ای، 9 پروژه احداث، توسعه و اصلاح و نصب در حوزه برق‌رسانی، 8 طرح مخابراتی، یک پروژه پرورش ماهی سردآبی، یک طرح در حوزه ورزش، بهره‌برداری از کارخانه تولید درب‌های اتوماتیک، فاز اول کارخانه بازیافت بیوگاز راکتوری از پسماند شهری، افتتاح 20 واحد مقاوم‌سازی شده، افتتاح سالن مطالعه در روستا و کلنگ‌زنی میدان دام زنده از عنوان‌های این طرح‌ها خواهد بود که در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان سقز افتتاح خواهد شد.

فخری در پایان اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر، انجام ویزیت رایگان، اعزام اکیپ پزشکی و مسابقه دو میدانی بین مدارس، افتتاح نمایشگاه کتاب و عکس سرزمین لاله‌ها از جمله برنامه‌هایی است که امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/79010/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول