اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19/بهار92

افتتاح 4 دستگاه پست هوایی برق در سقز

در دومین روز از دهه مبارک فجر 4 دستگاه پست هوایی 848 واحدی مسکن مهر زاگرس سقز افتتاح شد.

افتتاح 4 دستگاه پست هوایی برق در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، در دومین روز از دهه فجر که به نام انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی نامگذاری شده با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی و محلی 4 دستگاه پست هوایی 848 واحدی مسکن مهر زاگرس افتتاح شد.

همچنین امروز صبح 536 متر شبکه فشار ضعیف هوایی سقز به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه افتتاحیه این پروژه فرماندار ویژه شهرستان سقز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسئولان بایستی با انجام برنامه‌ها و اقدامات اساسی در ایام مبارک دهه فجر، در راه ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به عنوان عامل اتحاد، انسجام و پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کنیم.

نادر فخری با بیان اینکه در این ایام مبارک 60 پروژه شاخص با حضور مسئولان در شهرستان سقز اجرا و افتتاح خواهد شد، تشریح کرد: احداث 1370 متر شبکه فشار ضعیف هوایی، احداث 2 دستگاه پست هوایی روستای گل‌تپه، احداث پست هوایی پاسگاه مرزی سیف و گروهان مرکزی بسطام، اصلاح 300 فقره انشعاب مشترکین، نصب 250 دستگاه چراغ روشنایی، احداث 2100 متر خط نفوذی روستایی از جمله طرح‌هایی است که در طول ایام دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فخری در پایان با اشاره به اینکه این طرح‌ها در راستای توسعه، اصلاح و نصب در حوزه برق‌رسانی شهرستان است اعتبار این پروژه‌ها را 4 میلیارد و 526 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/79010/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول