اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

پایان مراحل ساخت بیمارستان 100 تختخوابی طبس

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پایان مراحل ساخت بیمارستان 100 تختخوابی طبس تا پایان سال جاری در صورت دریافت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار ابلاغ شده، خبر داد.

پایان مراحل ساخت بیمارستان 100 تختخوابی طبس

مسعود مالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر دو بیمارستان در خراسان جنوبی در دست ساخت است.

وی ساخت بیمارستان 100 تختخوابی فردوس را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: ساخت این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تصویب 20 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان فردوس

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به تصویب 20 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این بیمارستان، تصریح کرد: از این مقدار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت شده و 5 میلیارد دیگر نیز به صورت مطالبات است.

مالکی اذعان داشت: برای اتمام این بیمارستان 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در اعتبارات سال جاری 2 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

وی متذکر شد: با توجه به وضعیت نامناسب اعتباری، اولویت دولت روی پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت است که پروژه ساخت بیمارستان 100 تختخوابی طبس از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت 97 درصدی این بیمارستان، اضافه کرد: برای ساخت این پروژه در سال جاری 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار ابلاغ شده است که در صورت دریافت ساخت این بیمارستان تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

مالکی ادامه داد: این بیمارستان 11 هزار و 300 متر مربع وسعت دارد.

وی از ساخت مجتمع فرهنگی در فردوس خبر داد و افزود: ساخت این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان داشت: اتمام این پروژه 300 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که در حال پیگیری برای جذب این اعتبار هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به ساخت سه بیمارستان در استان، یادآور شد: بیمارستان 32 تختخوابی سربیشه، سرایان و درمیان از جمله این پروژه‌ها هستند.

مالکی مساحت هرکدام از این بیمارستان‌ها را 3 هزار و 360 متر مربع عنوان کرد و گفت: برای ساخت هر بیمارستان 4 میلیارد تومان و برای تجهیز آن‌ها نیز یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان این‌که تاکنون در استان 60 باب منزل ساختمانی شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون نیز ساخت 70 باب منزل دیگر نیز در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تاکنون 9 اداره کل برای سازمان‌های گوناگون در سایت اداری بیرجند به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/69022/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول