اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

پیش‌بینی اختصاص یک‌میلیارد تومان اعتبار به سایت اداری بیرجند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برای سال آینده یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای سایت اداری بیرجند پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی اختصاص یک‌میلیارد تومان اعتبار به سایت اداری بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسعود مالکی بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: در سایت اداری بیرجند پنج اداره ساخته شده است.

وی با بیان این‌که باید 9 اداره در این قسمت از شهر ساخته شود، ادامه داد: به سبب اهمیت آموزش و پرورش تصمیم بر این شد تا ساخت این اداره‌کل را آغاز کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان این‌که اعتبارات لازم برای سایت اداری بیرجند از منابع ملی تامین شده است، افزود: هر پیمانکاری که در مزایده برنده شود ساخت و ساز خود را آغاز می‌کند.

مالکی با بیان این‌که پیش‌بینی اعتباری سایت اداری برای سال آینده یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است، گفت: این اعتبار رقم بسیار پایینی است.

وی با بیان این‌که در شمال و جنوب شهر بیرجند کمبود زمین آموزشی نداریم، اذعان داشت: زمین‌های کاربری آموزشی مشخص شده و در اختیار افراد قرار داشته و باید آموزش و پرورش آنها را تملک کند.

انتهای پیام/69010/غ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول