اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

انقلاب، ایران را به قلب تپنده جهان اسلام تبدیل کرد

امام جمعه بیرجند گفت: انقلاب، ایران را به یک قلب تپنده در جهان اسلام تبدیل کرد.

انقلاب، ایران را به قلب تپنده جهان اسلام تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی‌بیرجندی صبح امروز در مراسم نمادین ورود امام خمینی(ره) به ایران در بیرجند اظهار داشت: آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور عظمت ملت بزرگ ایران، وجود معنویت، استقلال، آزادی و شرف این ملت است.

وی این روز بزرگ یعنی آغاز دهه فجر و ورود روح خدا را به وطن به ویژه به خانواده‌های شهداء و تمام کسانی که برای این انقلاب هزینه کرده‌اند تبریک گفت و افزود: امید است که به وظیفه خود عمل کرده و رسالت سنگینی که امروز بر دوش ما است را بتوانیم به خوبی انجام دهیم.

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که این انقلاب با هدایت اسلامی امام راحل که جز اسلام، قرآن، دین و فرهنگ اهل‌بیت(ع) نبوده به وجود آمده است، تصریح کرد: این انقلاب با شکوه با پشتیبانی، کمک و استعداد مردم و رهبری ولایت فقیه آغاز شده و ادامه دارد.

رضایی‌بیرجندی اذعان داشت: مستکبران که از زمان پیامبران تاکنون سعی در خاموش کردن نور خدا داشته‌اند در 12 بهمن‌ماه 57 زمانی که نور، عدالت و آزادی آمد جای خود را تنگ دیده و فرار کرده و هر چه قدر آنها مقاومت کردند باز هم حق پیروز شد.

وی با بیان این‌که امروز سیمای جهان اسلام خونین است، یادآور شد: دلیل این امر دو طمع استکبار و جهلی که در بین مسلمانان جهان اسلام وجود دارد است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: طمع استکبار یعنی امریکا این جنایتکار بزرگ شب و روز با حیله‌های گوناگون توطئه و تلاش کرده و از راه‌های گوناگون سعی در به دست آوردن ثروت جهان اسلام را دارد.

رضایی‌بیرجندی متذکر شد: مسلمانان باید با تمام توان علمی و معنوی خود در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی با بیان این‌که جهل و تفرقه‌ای که در جهان اسلام وجود دارد و استکبار به آن دامن می‌زند از دیگر دلایل خونین بودن چهره جهان اسلام است، افزود: این جهل توطئه‌ای از سوی دشمنان مسلمانان به ویژه امریکا از یک طرف و حضور گروه‌‌های تکفیری که ریشه یهودی دارند از طرف دیگر است.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: در حال حاضر 15 شبکه ماهواره‌ای با نام فدک، امام حسین(ع)، هیئت خدام المهدی و با نام کسانی که می‌خواهند فرهنگ اسلامی را احیا کنند در امریکا و با حمایت انگلستان فعالیت کرده و علیه ولایت فقیه صحبت و کارهای غیر اسلامی را مجاز جلوه می‌دهند.

رضایی‌بیرجندی ادامه داد: این شبکه‌ها با حمایت از دشمنان ایران با فعالیت خود زمینه را برای حضور تکفیری‌ها فراهم می‌کنند.

وی با بیان این‌که امروز مسلمانان در برابر این دشمنان دو وظیفه مهم دارند، تصریح کرد: مسلمانان با آگاهی و سعه‌صدر به جای دفع یکدیگر و مشغول شدن به خود به فکر توطئه‌های گروه‌های تکفیری بوده و با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه فرهنگ اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) را در جامعه گسترش دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که تمامی دولت‌های که بعد از انقلاب فعالیت کرده‌اند برای این انقلاب زحمت کشیده و باید قدردان آنها باشیم، یادآور شد: خراسان جنوبی با داشتن ظرفیت‌های بالا از جمله وجود نیروی انسانی باید در تمام قسمت‌ها پیشرفت کرده و دیگر به عنوان یک استان محروم شناخته نشود.

رضایی‌بیرجندی خاطرنشان کرد: انقلاب، ایران را به یک قلب تپنده در جهان تبدیل کرد.

انتهای پیام/22481/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول