اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

انقلاب اسلامی عدالت اقتصادی را در پی داشته است

امام جمعه بیرجند گفت: انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگ بود که عدالت اقتصادی و اجتماعی را در پی داشته است.

انقلاب اسلامی عدالت اقتصادی را در پی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌بیرجندی صبح امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: امام راحل که وجودش یک هدیه الهی در عصر ما بود فرمود انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی در شرایطی به وجود آمد که قدرت‌های شرق و غرب مانند لبه قیچی در حال نابود کردن بشریت بودند، تصریح کرد: در این شرایط انسانی ملکوتی و خودساخته انقلابی را به وجود آورد که انفجار نور بود.

مشکلات فرهنگی از مهمترین مشکلات است

امام جمعه بیرجند مهمترین مشکلات را مشکلات فکری، اندیشه‌ای و فرهنگی دانست و اذعان داشت: ما مشکلات اقتصادی را که منشا آن به فرهنگ و اندیشه برمی‌گردد، را لمس می‌کنیم.

رضایی‌بیرجندی با بیان این‌که انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگ و اندیشه بود، ادامه داد: این انقلاب عدالت اقتصادی و اجتماعی را در پی داشته است.

وی با بیان این‌که برای به ثمر نشستن درخت انقلاب خون‌های زیادی به پای آن ریخته شده است، متذکر شد: ما وارث این خون‌ها هستیم.

انجام فعالیت‌ها با پیوست فرهنگی

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که ما باید عاشق خدا باشیم تا به او برسیم، افزود: تمامی ما باید تلاش کنیم هر فعالیتی که انجام می‌دهیم پیوست فرهنگی داشته باشد.

رضایی‌بیرجندی با بیان این‌که ما باید قدردان زحمات گذشتگان باشیم، یادآور شد: متاسفانه ما قدردان فردی که مسئولیتی را انجام می‌دهد، نیستیم.

وی با بیان این‌که در سال گذشته دو پدر علم خراسان جنوبی از دنیا رفتند، خاطرنشان کرد: افتخار ما فرهنگی و ولایی بودن استان ما است.

انتهای پیام/69010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول