اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

بهره‌برداری از 27 پروژه رودبار در دهه فجر

فرماندار رودبار گفت: 27 پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان رودبار به بهره‎برداری می‎رسد.

بهره‌برداری از 27 پروژه رودبار در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حسن مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر در این شهرستان اظهار داشت: 27 پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان رودبار به بهره‎برداری می‎رسد.

وی اعتبار این پروژه‎ها را 52 میلیارد تومان دانست و بیان داشت: توسعه خطوط انتقال برق برای رفع افت ولتاژ، طرح‎های پرواربندی گوساله و بره و آسفالت راه‎های روستایی از جمله پروژه‎های در دست افتتاح هستند.

فرماندار رودبار تصریح کرد: بازار سنتی شهر، دو میدان بزرگ در ورودی و خروجی شهر و پارک برگ جنگلی ورودی شهرستان نیز در این ایام کلنگ‎زنی می‎شوند.

وی ابراز داشت: باید برای تنوع برنامه‎های 22 بهمن ماه مسابقات ورزشی بومی و سنتی نیز در برنامه‎ها گنجانده و برای برندگان آن نیز جوایز نفیسی توسط ستاد دهه فجر در نظر گرفته شود.

مرادی عنوان کرد: سرکشی به خانواده شهدا، غبارروبی قبور شهدا، نواختن زنگ فجر انقلاب، برگزاری شبی در محضر قرآن، حضور در نماز جمعه و برپایی نمایشگاه کتاب و پوسترهای اوایل انقلاب برای دهه فجر برنامه‎ریزی شده است.

وی اذعان داشت: برگزاری یادواره شهدای چاه‎حسن و فیروزآباد، برپایی ایستگاه صلواتی، کمیته امداد امام خمینی و نیروی مقاومت بسیج و ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان و شبکه بهداشت و درمان از جمله برنامه‎های این ایام است.

فرماندار رودبار گفت: پروژه باند دوم رودبار، کهنوج به زهکلوت نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم تا تیر ماه 93 به بهره‎برداری برسد.

انتهای پیام/2655/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول