اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شوط اعلام کرد

برگزاری برنامه‌های متنوع در شهرستان شوط به مناسبت دهه فجر

فرماندار شهرستان شوط گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از 100 برنامه متنوع در شهرستان شوط برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های متنوع در شهرستان شوط به مناسبت دهه فجر

علی پیام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همزمان با سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 100 برنامه متنوع در شهرستان شوط برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان شوط تصریح کرد: دهه مبارک فجر که هر ساله به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور روزهایی است که ملت سرافراز ایران با لبیک به ندای امام (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر وحدت و همدلی انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود رساندند.

وی با بیان اینکه استقلال و آزادی امروز کشور مرهون از خود گذشتگی فرزندان این انقلاب است، افزود: در این رهگذر باید علاوه بر پاسداری از ارزشهای والا و ماندگار انقلاب اسلامی، وحدت میان مردم و مسئولان را بیش از پیش تقویت کنیم.

فرماندار شهرستان شوط خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 100 برنامه متنوع در قالب افتتاح طرح‌ها، مسابقات ورزشی، مراسمات فرهنگی و هنری و جنگ‌های شادی تدوین شده است.

علی پیام ادامه داد: شاخص‌ترین برنامه‌ها شامل افتتاح طرح‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال از جمله واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی و همچنین کلنگ‌زنی فرودگاه منطقه آزاد تجاری ماکو در حوزه استحفاظی شهرستان شوط، دیدار از خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی ، هنری و علمی، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب در قالب کتاب، عکس، بروشور، برگزاری جنگ شادی، جشن انقلاب، به صدا درآمدن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه و برپایی رژه خودرویی نیروهای مسلح است.

فرماندار شهرستان شوط به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف همواره تجدید میثاق مجدد با اهداف انقلاب و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است که اقتدار و افتخار ایران را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول