اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

نقاشی 35 متری دانش‌آموزان گچسارانی به مناسبت آغاز دهه فجر

به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان گچسارانی اقدام به کشیدن نقاشی 35 متری کردند.

نقاشی 35 متری دانش‌آموزان گچسارانی به مناسبت آغاز دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و پس از برگزاری رژه خودرویی گچسارانی‌ها از محل فرودگاه تا گلزار شهدا، دانش‌آموزان این شهرستان اقدام به کشیدن نقاشی 35 متری کردند.

این مراسم که به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شده بود، دانش‌آموزان این شهرستان در مقاطع مختلف با حضور در گلزار شهدای گچساران و کشیدن نقاشی 35 متری همگام و همراه با مردم و مسئولان با آرمان‌های امام راحل و انقلاب تجدید بیعت کردند.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان همگام با دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم گچساران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ظهیرالدین پورالحسینی، مدیر آموزش و پرورش گچساران، در این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اجرای نقاشی 35 متری به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گامی در راستای شناساندن اصل انقلاب به دانش‌آموزان است.

وی افزود: آموزش و پرورش گچساران برنامه‌های متنوع و مختلفی را برای ایام دهه فجر در نظر گرفته است.

پورالحسینی تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب که صبح امروز صورت گرفت، قرائت سوره فجر در مراسم صبحگاهی تمامی مدارس در طول دهه فجر امسال، تجلیل از 628 برگزیده طرح نور و مهمانی لاله‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در طول دهه فجر با حضور کارشناسان آشنا به مسائل انقلاب، استفاده از سخنرانان مجرب و آگاه، دیدار دانش‌آموزان دختر مدارس با امام جمعه و دیدار با خانواده شهدا همچنین برگزاری مسابقه کتبی ویژه فرهنگیان از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران اجرای نقاشی همگانی در طول دهه فجر و اجرای سرود همگانی همسرایان فجر در 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول