اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

برنامه‌های شهرداری زنجان را به مناسبت دهه فجر تشریح شد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان فضا سازی فضای شهری و مسابقات مختلف فرهنگی را از جمله برنامه‌های شهرداری زنجان به مناسبت دهه فجر اعلام کرد.

برنامه‌های شهرداری زنجان را به مناسبت دهه فجر تشریح شد

ناصر سلطانی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برنامه‌های شهرداری زنجان به مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: این برنامه‌ها با دیدار مدیران با نماینده ولی فقیه در استان زنجان آغاز می‌شود.

وی تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب را از برنامه‌های شهرداری زنجان در ایام دهه فجر اعلام و اضافه کرد: خانواده عبدالحسین جلیل خانی و مجتبی ارفعی زرندی از جمله این خانواده‌ها هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان از اجرای تئاتر خیابانی در ایام دهه فجر با همکاری شهرداری و هنرمندان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تئاتر خیابانی در 10 نقطه شهر از تاریخ 12 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌شود.

این مسئول غبار روبی مزارهای شهدا شهر زنجان، برگزاری مسابقات فرهنگی با همکاری صدا و سیما در برنامه‌های سلام زنجان و سبزه‌میدان، پخش سرودهای انقلابی از پارک‌ها و بوستان‌ها، مسابقات حفظ جزء 30 قرآن برای کارکنان، مسابقات نقاشی برای دانش‌اموزان با موضوعات متنوع را از جمله برنامه‌های شهرداری زنجان در ایام دهه فجر اعلام کرد.

سلطانی‌محمدی ادامه داد: مسابقات خاطره نویسی و قصه نویسی ویژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی، مسابقات عکس و مقاله دانش‌آموزان مقطع دبیرستان، وبلاگ‌نویسی ویژه دانشجویان از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر است.

وی به کاشت نهال به تناسب سال های گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این برنامه 35 نهال با عناوین 29 شهید دوران انقلاب، یک نهال با نام شهید مجید شهریاری و پنج نهال با نام سرداران شهید در بلوار شهید شهریاری کاشته می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان اجرای موسیقی با مضمون دوران انقلاب را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه در میادین اصلی شهر برگزار می‌شود.

این مسئول زمان اجرای موسیقی در مرکز شهر را 9 تا 11 و 30 دقیقه صبح و 18 تا 19 و 30 دقیقه عصر اعلام کرد.

سلطانی‌محمدی به برپایی نمایشگاه همزمان با ایام دهه فجر اشاره کرد و ابراز داشت: این نمایشگاه با موضوع اسناد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید در ایام دهه فجر عنوان کرد: نمایشگاه عکس‌های انقلاب به روایت کودکان هم در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان مناسب سازی فضای شهری را از وظایف ذاتی شهرداری دانست و تصریح کرد: نصب پرچم در ناوگان حمل و نقل عمومی و روشن کردن چراغ خودروها در روز 12 بهمن و همزمان با ورود حضرت امام (ره) به کشور را از جمله برنامه‌های شاخص شهرداری زنجان است.

این مسئول استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، خاطره‌نویسی اول دبیرستان با موضوع انقلاب نوجوانان 57، قصه با موضوع امام و یادگاری‌های ماندگار و من و رهبرم را از موضوعات مسابقات قصه نویسی و نقاشی ایام دهه فجر اعلام کرد.

سلطانی‌محمدی با اشاره به برگزاری مسابقات مقاله نویسی و عکس با موضوعات مختلف ادامه داد: این مسابقات با عناوینی همچون امام، رهبر، مردم و حماسه برگزار می‌شود.

وی ترویج و توسعه آرمان‌های انقلاب اسلامی را از دیگر موضوعات مسابقات مقاله نویسی اعلام کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان موضوع مسابقه وبلاگ‌نویسی را در بین دانشجویان چگونگی حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه عنوان کرد.

انتهای پیام/73004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول