اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان سراوان:

تمام ادارات و مساجد حال و هوای دهه فجر را به نمایش بگذارند

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: تمام ادارات، مساجد و مدارس با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی حال و هوای دهه فجر را به نمایش بگذارند.

تمام ادارات و مساجد حال و هوای دهه فجر را به نمایش بگذارند

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان صبح امروز در مراسم آغاز دهه فجر در سراوان اظهار داشت: دهه فجر از یوم‌الله‌هایی است که در انقلاب اسلامی نقش پررنگی را ایفا کرده است.

امام جمعه سراوان گفت: امام راحل بعد از 14 سال تبعید و دوری از وطن به جمع مردم و ملت ایران اسلامی ملحق شد تا در بین مردم حضور داشته و امر هدایت و رهبری ملت را برعهده گرفته و نظام اسلامی را برنامه‎ریزی کند.

وی خاطرنشان کرد: وجه ممتاز انقلاب اسلامی ولایی بودن آن با آرمان‎های انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: در اکثر دولت‎ها چنانچه انقلابی به وجود می‌آید بر اثر دخالت و فشار دولت‎ها بوده، اما در انقلاب اسلامی که امام آمد و به دنبال آن این انقلاب به ثمر رسید، پشتوانه و حامی آن خداوند متعال و مکتب حیات بخش اسلام بود.

دهقان اضافه کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام خاستگاه ارزش‎های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما بوده که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می‌رود تا قبل از انقلاب اسلامی در ایران نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه پادشاهان با مرم رابطه غالب و مغلوب بود و پادشاهان احساس می‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) ین سلسله را قطع کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران بوجود آوردند و شمشیر اسلام را علیه دشمنان اسلام، مردم و استعمارگران به کار گرفتند.

وی عنوان کرد: دهه انقلاب آئینه‌ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه بیشتر گرامی‌داشته شود.

دهقان متذکر شد: این مراسم را با هیجان‌های عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد باید تمام مساجد ادارات و مدارس و میادین فضا سازی و فعال شوند تا مردم خاطره فراموش نشدنی حضرت امام (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول