اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید عنوان کرد

اجرای 110 برنامه مختلف و شاد ویژه دهه فجر در خرم‌بید

فرماندار خرم‌بید گفت: در دهه فجر امسال 110 برنامه مختلف و شاد ویژه دهه فجر در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای 110 برنامه مختلف و شاد ویژه دهه فجر در خرم‌بید

داود ایوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌بید اظهار داشت: این شهرستان از جمله شهرستان‌هایی است که در طول 35 سال گذشته و قبل از آن کارنامه و عملکرد درخشانی در تمام زمینه‌ها داشته است.

فرماندار خرم‌بید گفت: این شهرستان پس از انقلاب اسلامی از نظر صنعتی رشد چشمگیری داشته به طوری‌که هم‌اکنون با فعالیت بیش از 100 واحد سنگ‌بری که بیش از 1.5 میلیون متر مکعب سنگ تولید می‌کنند جزو شهرستان‌های پیش‌رو و برخوردار بوده است.

وی پیشرفت‌های خرم‌بید را از برکت‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این شهرستان ستاد دهه فجر در هشت کمیته شروع به فعالیت کرد که 60 مصوبه داشت و حاصل آن اجرای 110 برنامه مختلف و شاد در سطح این شهرستان خواهد بود.

ایوبی اضافه کرد: دیدار در یک روز از تمام خانواده‌های شهدای این شهرستان توسط تیم‌های چند نفره از مسئولان از برنامه‌های ویژه دهه فجر در خرم‌بید است.

فرماندار خرم‌بید تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران انقلاب را از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر برشمرد و ادامه داد: برنامه‌های جشن دهه فجر در چهار نقطه از شهر برگزار می‌شود که مسئولان با حضور در این آیین‌ها هم دستاوردهای انقلاب را تشریح می‌کنند و هم پای درددل و مشکلات مردم می‌نشینند.

این مقام مسئول ابراز داشت: چند پروژه در بخش خصوصی و همچنین دو سنگ‌بری بزرگ و پیشرفته در این ایام در شهرستان خرم‌بید افتتاح می‌شود.

ایوبی تصریح کرد: دو پروژه بهداشتی درمانی که یک درمانگاه در قشلاق و مرکز اورژانس 115 در صفاشهر است در صورت تامین نیروی کار آن در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول