اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سیرجان:

مردم سیرجان در تمام برنامه‌های دهه فجر حضور داشته باشند

امام جمعه موقت سیرجان گفت: مردم سیرجان در تمام برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور باشکوهی از خود به نمایش بگذارند.

مردم سیرجان در تمام برنامه‌های دهه فجر حضور داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: دشمن گزینه جنگ را که دو بار یکی در صحرای طبس و یکی هم هشت سال دفاع مقدس علیه ملت ایران داشت و گزینه‌های تهاجم فرهنگی، تحریم، فتنه و ترور همیشه رسوا شده است.

وی با انتقاد از سردمداران آمریکا در ارسال سلاح به تروریست‌ها در سوریه بیان داشت: مذاکرات ژنو 2 به دلیل پشت‌گرمی تروریست‌ها در دریافت تجهیزات و سلاح از آمریکا و کشورهایی که زیر چتر آمریکا هستند، شکست خورد.

خطیب جمعه سیرجان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را دارای سه رکن مکتب، رهبری و مردم دانست و گفت: مردم ایران هم دارای سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند که هنوز هم بر این شعارهای خود پایبند هستند و از شعارهای خود هرگز کوتاه نمی‌آیند و در 34 سال پس از پیروزی انقلاب به دنیا و دشمنان ثابت کردند که به انقلاب وفادار هستند.

وی تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌ها و سختی‌ها ملت ما قدرشناس انقلاب و نظام اسلامی است و چه کسی در این کشور نمی‌داند ما در جنگ، توطئه‌ها و تحریم‌ها به این همه پیشرفت و اقتدار رسیده‌ایم پس باید قدردان انقلاب و آرمان‌های آن باشیم که اسلام را نه تنها در کشور بلکه در دنیا زنده کرد.

حیدری با تاکید بر حضور مردم در تمام برنامه‌های دهه فجر و صحنه‌های انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: حضور ملت دشمنان را به ذلت رسانده است و این حضور همیشگی و جاودانه است تا ضعف و ذلت دشمنان ایران اسلامی همیشگی باشد.

انتهای پیام/80015/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول