اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/200

حجت‌الاسلام تویسرکانی دهه فجر در گیلان سخنرانی می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، حجت‌الاسلام سید حمید روحانی، حجت‌الاسلام جعفر شجونی و ... دهه فجر در گیلان خبر داد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی دهه فجر در گیلان سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از شهریور ماه سال جاری تشکیل شده است.

وی به برنامه‌ریزی کمیته‌های 20گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

اشجری ارتقای آگاهی عمومی را محور برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان دانست و تصریح کرد: حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در راستای امر مذکور در گیلان سخنرانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد و بیان کرد: حجت‌الاسلام سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در جمع مردم گیلان سخنرانی می‌کند.

وی حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد را سخنران ویژه مراسم 12 بهمن در شهر رشت عنوان کرد و افزود: حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و حجت‌الاسلام جعفر شجونی دبیر جامعه وعاظ تهران همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان سخنرانی می‌کنند.

اشجری تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی را از محورهای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان عنوان کرد و یادآور شد: سخنران نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی را در دهه فجر برای مردم تبیین می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به الگوپذیری کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی، یادآور شد: امروز صدای پای انقلاب در کشورهای همسایه به گوش می‌رسد.

وی بر تبیین نقش انقلاب اسلامی با روحیه استکبارستیزی و اقتدار جمهوری اسلامی در شناخت دشمن تاکید کرد و افزود: تقویت همبستگی و وفاق ملی با تاکید بر وحدت امت اسلامی از برنامه‌های محوری دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان است.

اشجری ترسیم، حفظ و حراست از اندیشه‌های امام (ره) را از جمله برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خواند و بیان کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری در راستای حفظ اندیشه‌های امام (ره) است.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول