اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان خبر داد

اجرای 2 هزار و 770 برنامه دهه فجر در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 2 هزار و 770 برنامه متنوع در لرستان اجرا می‌شود.

اجرای 2 هزار و 770 برنامه دهه فجر در لرستان

سید سعید شاهرخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: طی 10 روز دهه مبارک فجر در تمام شهرستان‌های مختلف این استان 2 هزار و 770 برنامه، جشن، افتتاح پروژه و ... اجرا می‌شود.

*تشکیل 46 کمیته برای برگزاری جشن‌های انقلاب در لرستان

وی گفت: به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در لرستان 46 کمیته و ستاد تشکیل شده است.

شاهرخی افزود: نقش مهم و بی‌بدیل بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی همیشه نمایان بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: همراهی امت شهیدپرور موجب شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شده است.

*تبعیت از رهبری وظیفه همگان است

شاهرخی تصریح کرد: برای عبور از موانعی که دشمنان انقلاب همواره در راه و مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذارند، حضور مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری همانند همیشه می‌تواند در این امر کارگشا باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: از همه اقشار مختلف مردم برای شرکت باشکوه در جشن‌های انقلاب دعوت می‌شود که امیدواریم امسال نیز با حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن برگ زرینی بر افتخارات مردم به ویژه هم استانی‌های شریف و عزیز باشد.

* نخستین فرماندار رومشکان انتصاب می‌شود

شاهرخی در پاسخ به این سئوال مبنی براینکه مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر امسال در لرستان چه پروژه‌های هستند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این دهه تبدیل بخشداری رومشکان به فرمانداری است که ضمن افتتاح نخستین فرماندار این شهر انتصاب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: همزمان با افتتاح این فرمانداری دو بخش سوری و چغابل نیز راه‌اندازی می‌شوند، امیدواریم این پروژه‌ها مایه خیر و برکت در این شهرستان و بخش‌ها شود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: بیشتر طرح‌ها و برنامه‌هایی که در این ایام اجرا می‌شوند، در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی است.

*کاروان فجر به شهرهای لرستان سفر می‌کند

وی اظهار داشت: با هماهنگی فرمانداران سراسر استان در این ایام کاروان فجر امید به مدت 10 شب در 10 شهرستان برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: با همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان و فرمانداران هر شهرستان کاروان فجر امید هر روز در یکی از شهرستان‌ها برنامه جشن با موضوعات مختلفی نظیر فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و هنری و ...برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ایام هر شب یک شهرستان برنامه‌های خود را در شبکه استانی بیان می‌‌کند.

شاهرخی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر در ارائه عملکرد خود به مردم از طریق رسانه‌ها دارید، گفت: در این راستا شورای اطلاع‌رسانی به مدیریت معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از طریق این شورا اطلاعات به روز در دسترسی تمام رسانه‌ها قرار می‌گیرد، تا مردم بتوانند با مراجعه به هر کدام از رسانه‌ها از اخبار و برنامه‌های روز مطلع شوند.

این مسئول یاد‌آورشد: در آینده نزدیک براساس اساسنامه کشوری و همانند شورای اطلاع‌رسانی کشور در این استان شورای اطلاع‌رسانی راه‌اندازی می‌شود.

شاهرخی اذعان کرد: این شورا با همکاری معاونان، مدیران مرتبط با استانداری به دبیری روابط عمومی در آینده‌ای نزدیک به منظور ساماندهی فضای اطلاع‌رسانی اخبار است.

وی خاطرنشان کرد: در این شورا تلاش می‌شود، اخبار به روز و عادلانه در اختیار تمام رسانه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/85001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول