اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روشن‌بین در گفت‌و‌گو با فارس:

مسابقات لیگ انفرادی دارت قم در دهه‌فجر برگزار می‌شود

مسئول انجمن دارت هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از برنامه‌ریزی این انجمن برای برگزاری بخش انفرادی پیکارهای لیگ دارت قم در دهه مبارک فجر خبر داد.

مسابقات لیگ انفرادی دارت قم در دهه‌فجر برگزار می‌شود

محمدعلی روشن‌بین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای رشته دارت قهرمانی جام فجر در استان قم با حضور چهره‌های شاخص این رشته شامل کسانی که به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده‌اند و همچنین سایر علاقه‌مندان برگزار می‌شود و در پایان از افراد برتر بخش تجلیل خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزاری رقابت‌های ورزشی به مناسبت‌ رویدادهای مهم سال همواره از اقدامات ارزشمند هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم است که علاوه بر فعالان این عرصه، جوانان علاقه‌مند بسیار زیادی را نیز به محیط سالم و پاک ورزش سوق می‌دهد.

مسئول انجمن دارت هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: روزهای پرخیر و برکت دهه مبارک فجر، در کنار برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی فرصت بسیار مناسبی است تا انجمن دارت استان قم برای برگزاری رقابت‌های رشته دارت با حضور ورزشکاران قمی اقدام کند.

وی اظهار کرد: به همین منظور ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عناوین برتر دارت قهرمانی جام فجر قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت چهار ورزشکار به عنوان افراد برتر این پیکارها معرفی شوند.

روشن‌بین عنوان کرد: در این مسابقات که با رقابت نزدیک و تماشایی ورزشکاران شرکت‌کننده به انجام خواهد رسید، از چهره‌های نامدار و سرشناس دارت قم که حتی موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای کشور شده‌اند، دعوت به عمل آورده‌ایم.

وی یادآور شد: امسال به مناسبت‌های مختلف سال برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تدارک دیده شد که بر اساس زمان‌بندی در رشته‌های مختلف به اجرا در خواهد آمد و ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول انجمن دارت هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم عنوان کرد: برگزاری این دوره از رقابت‌ها فرصت بسیار مناسبی است تا چهره‌های مستعد و توانمندی که در رشته ورزشی دارت در قم فعالیت می‌کنند، توانمندی خود را برای عضویت در تیم دارت هیئت انجمن‌های ورزشی قم به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور نشان دهند.

وی که علاوه بر مسئولیت انجمن دارت یکی از قهرمانان دارت قم در مسابقات قهرمانی و لیگ دارت کشور به شمار می‌رود و همواره در رقابت‌های استانی نفر نخست بوده است، اظهار کرد: سالن مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم محل برگزاری برنامه‌ها و رقابت‌های مهم ورزشی این هیئت است و رقابت‌های لیگ انفرادی جام فجر نیز در این سالن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول