اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

ایجاد محیط با نشاط به مناسبت ایام دهه فجر در مدارس زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در نظر داریم در ایام دهه فجر در مدارس زنجان محیط با نشاط ایجاد می‌کنیم.

ایجاد محیط با نشاط به مناسبت ایام دهه فجر در مدارس زنجان

مرتضی تمجیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نواختن زنگ انقلاب در مدارس، آذین‌بندی و فضاسازی تبلیغی در مدارس از جمله برنامه‌های دهه فجر در مدارس است، تصریح کرد: سعی داریم برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در محیط مدارس داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: سعی شده در کنار این جشن‌ها آموزش دانش‌آموزان نیز فراموش نشود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی مانند عکاسی، نمایش و نمایشگاه‌های علمی و آموزش در ایام دهه فجر در مدارس استان برپا خواهد شد.

تمجیدی با اشاره به تعبیر امام (ره) مبنی بر اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، اعلام کرد: ضروری است رخدادها و دستاوردهای انقلاب به نسل جدید منتقل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه نسل جوان انقلاب باید با جانبازی‌ها و رشادت‌های پدران و مادران خود آشنا شوند، بیان داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت محترمی است تا دانش‌آموزان را که به عنوان نسل پنجم انقلاب شناخته می‌شوند با فضای زمان انقلاب آشنا کنیم.

این مسئول حضور نسل جوان در راهپیمایی 22 بهمن را بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: این برنامه یک برنامه ملی است که موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی افزود: تلاش تمامی مسئولان و مدیران بر آن است تا دانش‌آموزان نقشی پر رنگ در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند و امسال نیز مانند سال‌های گذشته دانش‌آموزان در صف‌های جلو حضور پیدا می‌کنند.

تمجیدی انتقال ارزش‌های انقلاب را به نسل پنجم ضروری عنوان کرد و متذکر شد: کمیته دانش‌آموزان و فرهنگیان با برگزاری برنامه‌های متنوعی در نظر دارد تا این ارزش‌ها را به دانش‌آموزان انتقال دهد.

برگزاری نشست‌های سیاسی، نمایشگاه‌های مختلف و مسابقات فرهنگی و هنری را از جمله برنامه‌های این اداره برای دانش‌آموزان دانست و اذعان داشت: سعی داریم با این برنامه‌ها دانش‌آموزان را با ایثارگری‌ها و حضور باشکوه مردم برای انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

انتهای پیام/73009/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول