اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ تاکید کرد

لزوم برگزاری برنامه‌های دهه فجر ساوجبلاغ با محوریت مردم

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: باید برنامه‌های دهه فجر را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کرد و با مشارکت‌های مردمی به‌ویژه نسل جوان آنان را در اجرای برنامه‌های دهه فجر دخیل کنیم.

لزوم برگزاری برنامه‌های دهه فجر ساوجبلاغ با محوریت مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساوجبلاغ ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: ملت ایران برای اینکه بتوانند مبارزات خود را علیه رژیم منفور شاه ادامه دهند و پیروز باشند داشتن وحدت را در راس مبارزات خود قرار دادند.

وی ادامه داد: از مهمترین عوامل پیروزی مردم در این انقلاب وحدت و ولایتمداری بود که تا به امروز نیز ادامه داشته است.

امام جمعه ساوجبلاغ با تاکید بر انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل امروز افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم نسل امروز را بیش از گذشته با آرمان‌های انقلاب آشنا کنیم.

ناطقی با بیان اینکه دشمنان در نظر دارند تا با توطئه‌های خود این آرمان‌ها را خدشه‌دار کنند، گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دست از توطئه‌های شوم خود برنداشته‌اند و هر روز با ترفندی جدید قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارند.

امام جمعه ساوجبلاغ تاکید کرد: در این راستا باید با بصیرت‌افزایی و آگاهی دادن به نسل امروز آنان را نسبت به اقدامات شوم دشمنان آگاه کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی سازیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در مسیر دیگری قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارد، گفت: جنگ نرم دشمنان از مهمترین تهدیدات است که خوشبختانه درایت و هوشیاری جوانان تاکنون سبب شده است که دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

ناطقی با اشاره به تهدیدات دولتمردان آمریکایی گفت: این تهدیدها نشانه ضعف و ناتوانی آن‌ها در مقابل توانمندی‌های ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه جشن سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم بنابراین باید برنامه‌های دهه فجر را با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار کرده و با مشارکت‌های مردمی به‌ویژه نسل جوان آنان را در اجرای برنامه‌های دهه فجر دخیل کنیم.

امام جمعه ساوجبلاغ در پایان از مردم این شهرستان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب و رهبری ببندند.

انتهای پیام/2302/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول