اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان:

قدرت ولایت فقیه مانع دست‌اندازی مستکبران به ایران شده است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: قدرت فوق‌العاده ولایت فقیه در هدایت و رهبری امت اسلامی باعث شد دشمنان مستکبر و گرگ‌صفت اسلام و انقلاب نتوانند مسلمانان را تضعیف کنند.

قدرت ولایت فقیه مانع دست‌اندازی مستکبران به ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد در سخنان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با از کلیه ارگان‌ها و ستادهای دهه فجر امسال به منظور برنامه‌ریزی‌های انجام شده تشکر و اظهار داشت: امام (ره) می‌دانستند که تنها چیزی که می‌تواند در زمان غیبت اسلام، حکومت اسلامی را زنده نگه دارد ولایت فقیه است، در همین راستا به تبیین و تعیین ضرورت حکومت دینی با عنوان ولایت فقیه پرداخت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: مسئله ولایت فقیه موضوع امروز و دیروز نبوده، بلکه ریشه در اصول اسلام و فقهی دارد و از متون اسلامی قابل استناد است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقتدار و هنر امام راحل این است که تئوری ولایت فقیه را عملی ساخت.

بهشتی‌نژاد تاکید کرد: در طول 35 سال گذشته تجربه به ما ثابت کرده که اگر قدرت فوق‌العاده ولایت فقیه در هدایت و رهبری امت اسلامی نبود، دشمنان مستکبر و گرگ صفت اسلام و انقلاب باعث نابودی مسلمانان می‌شدند.

این مسئول اضافه کرد: اگر امروز می‌بینیم عربده‌کشی‌های آمریکا حتی در شرایطی که نظام جمهوری اسلامی ایران براساس مصلحت و تدبیر برای گرفتن بهانه از دست دشمن حاضر به مذاکره شده است باز هم چنگ و دندان نشان می‌دهد، حاکی از کینه و نفرت آنها از اسلام و انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان ابراز داشت: دشمنان اسلام و انقلاب هنوز ملت ایران، ولایت فقیه، آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشناختند و چشمانشان کور است که ببینند هرگز ملت ایران عزت خود را نخواهد فروخت.

وی با اشاره به سخنان سخیف جان‌کری نسبت به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر گفت: پاسخ این افراد بی‌ارزش به خوبی همچون سنوات قبل از سوی مقامات ایرانی داده شد و پاسخ اصلی را ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن می‌دهند.

بهشتی‌نژاد متذکر شد: امام راحل به ما آموختند دشمن شناسی یعنی چه، استکبارستیزی چیست و مبارزه با زورگویان عالم چگونه است، در 35 سال گذشته تحریم‌ها، فتنه‌های داخلی، تهدیدها و توطئه‌های دشمنان هرگز نتوانسته به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.

این مسئول در پایان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت است و جوانان به خوبی پاسدار آرمان‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/63030/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول