اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج آستارا:

شیعه و سنی تابع محض ولایت فقیه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیح بندر آستارا با بیان اینکه تعداد شهدای اهل تسنن و شیعه در دفاع مقدس برابری می‌کند، گفت: اهل تسنن و تشیع با حفظ وحدت تابع محض ولایت فقیه هستند.

شیعه و سنی تابع محض ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام یحیی عبادیان عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته وحدت این شهرستان با تبریک هفته وحدت به برادران و خواهران بسیجی اهل تسنن و شیعه آستارا اظهار کرد: امیدواریم طبق فرمایش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گام‌های والایی در راستای حفظ وحدت برداریم.

وی افزود: اگر مسلمانان نبی اکرم (ص) و قرآن را الگوی خود قرار دهند هیچ اختلافی بین آنها وجود نخواهد داشت.

به گفته این مسئول، امروز مسلمانان جهان بیش از پیش به وحدت، همدلی و هماهنگی در اصول مشترک در مقابل توطئه‌های دشمنان نیاز دارند.

وی ادامه داد: این فرمایش را امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها فرمودند و بر وحدت مسلمانان در جهان تأکید کردند.

عبادیان با بیان اینکه امروز ثمره وحدت در ایران دیده می‌شود، تصریح کرد: این امر به خاطر نعمت ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر آستارا، خاطرنشان کرد: امسال در حالی میلاد نبی اکرم (ص) را جشن می‌گیریم که برخی در جهان اسلام به نام اسلام مسلمانان را قتل عام می‌کنند و عملیات‌های غیر انسانی انتحاری و ترور انجام می‌دهند و زنان و کودکان را به نام اسلام سر می‌برند.

وی این افراد را فرزندان شیطان نامید و افزود: اینها فرزندان شیطان و فرزندان بنی‌امیه و بنی‌عباس هستند که راه انحرافی آنها را ادامه می‌دهند.

عبادیان اضافه کرد: تروریست‌‌های سلفی و تکفیری کسانی هستند که در مقابل مسجد پیامبر در مدینه اسلام ساختگی «ضرار» را در برابر اسلام پیامبر خدا ساختند و امروز افرادی با مسلمانان جنگ می‌کنند که در صدر اسلام به نام اسلام دستور تجاوز به مدینه منوره دادند.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فتوا و دستور اتحاد مسلمانان را می‌دهند و وهابیون، سلفی‌ها و تکفیری‌ها را افرادی می‌دانند که در جهان اسلام درصدد نفاق و تفرقه و جنگ هستند.

این مسئول با بیان اینکه حساب وهابیت با برادران و خواهران اهل تسنن جدا است، تصریح کرد: شیعه و سنی برادر هستند و همه مسلمان هستیم.

وی متذکر شد: در مدت هشت سال جنگ تحمیلی تعداد شهدای اهل تسنن با شیعه برای دفاع از کشور و جمهوری اسلامی ایران برابری می‌کند.

به گفته عبادیان، شیعیان و اهل تسنن در پیروزی انقلاب نقش‌آفرین بودند و همواره در انتخابات و هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه اتحاد خود را حفظ کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان ایران وحدت کامل دارند و در کشور اسلامی ایران اختلافی بین شیعه و سنی نیست.

انتهای پیام/84000/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول