اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

رمز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت حول محور ولایت فقیه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران وحدت حول محور ولایت‌فقیه است و مردم با وحدت و اتکا به ولایت‌فقیه و استفاده از فرهنگ مقاومت توانسته‌اند 35 سال فشار و تحریم را تحمل کنند.

رمز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت حول محور ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی با حضور رئیس ستاد دهه فجر و مسئولین کمیته‌های این ستاد اظهار داشت: مردم به آنچه که می‌دانستند و عهدی که بسته بودند عمل کردند و موجب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

عسگری افزود: مردم با تکیه بر رمز موفقیت انقلاب اسلامی که استقلال، آزادی، زندگی باعزت و ایمان و وحدت در سایه ولایت بود توانسته‌اند در برابر فشارهای دشمن و تحریم‌ها ایستادگی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر را زمانی مناسب برای بازگویی دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای رسالتی جهانی است و این رسالت جهانی موجب می‌شود تا مسئولیت سنگین‌تری بر عهده ما قرار گیرد.

وی ترویج و تبیین فرهنگ مقاومت و جهاد و شهادت را مهم خواند و تصریح کرد: با اتکا بر فرهنگ مقاومت و شهادت و جهاد توانسته‌ایم 35 سال در برابر فشارها و تحریم‌های دشمن مقاومت کنیم و نورانیت انقلاب اسلامی ایران را به سراسر جهان انتشار دهیم.

عسگری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ابراز کرد: وظیفه هر دولتی تأمین رفاه و حل معضلات اقتصادی مردم است ولی نباید اجازه دهیم که مشکلات اقتصادی پر رنگ جلوه داده شود به حدی که موجب فراموشی و نادیده گفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی مردم شود و از حضور مردم در صحنه بکاهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث می‌شود تا دهان دشمنان و استکبار جهانی بسته شود و از مواضع خود علیه کشور عقب‌نشینی کنند و مجبور به پذیرش حقوق مردم و جمهوری اسلامی ایران شوند.

وی در ادامه به تبیین برنامه‌ها و رویکردهای ستاد دهه فجر پرداخت و گفت: ستاد دهه فجر با 4 رویکرد مشورت با صاحب‌نظران و اندیشمندان جهت تبیین اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ارائه کتابچه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مبلغین جهت بازگویی راهبردهای انقلاب اسلامی، ایجاد شادی و نشاط مشروع در جامعه با برپایی جشن‌های بزرگ و بسیج کردن تمام ظرفیت‌ها برای حضور مردم در صحنه آغاز به کار کرده است.

عسگری از تشکیل کمیته‌های مختلف در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: آذین‌بندی شهر از پنجم بهمن ماه، دیدار اعضای ستاد دهه فجر با آیت‌الله مظاهری، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب و همایش ادیان و مذاهب در هتل عباسی و برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهم برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

انتهای پیام/2301/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول