اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس:

اتحاد و وحدت در کشور حول محور ولایت فقیه باشد

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس گفت: اتحاد و وحدت در کشور باید حول محور ولایت فقیه باشد.

اتحاد و وحدت در کشور حول محور ولایت فقیه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان خراسان رضوی، حجت‏الاسلام امیر حاج‏عبداللهیان در گردهمایی جوانان که به مناسبت هفته وحدت و با حضور بیش از 500 نفر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه باغ‏زندان شاهرود برگزار شد، طی سخنانی با گرامیداشت میلاد نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: امروز که همه غرب دست در دست هم داده تا اسلام را شکست دهند، لازم است که شیعه و سنی وحدت و انسجام داشته باشند.

وی افزود: دشمنان با ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان در صدد هستند تا منابع زیرزمینی را غارت و به نفع خود از این اختلاف بهره‏برداری مادی و معنوی کنند.

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس خاطر نشان کرد: سیاست استعماری این است که بین مسلمانان آتش روشن کرده و آنان را به جان هم بیندازند.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی‏های نبوی مشکلی با هم ندارند؛ چرا که آنان اهل بیت (ع) را قبول دارند و به آنان عشق می‏ورزند.

حاج‏عبداللهیان بیان کرد: شیعیان با سنی‏های سلفی و تکفیری مشکل دارند؛ چرا که آنان اهل بیت (ع) را قبول ندارند و دشمنان قرآن و اهل بیت (ع) هستند، اگر چه آنان به خون شیعه تشنه هستند.

وی تأکید کرد: اگر اتحاد و وحدت در کشور حول محور ولایت فقیه نباشد، اتحاد نیست بلکه تفرقه است و باید به این موضوع دقت لازم و کافی شود.

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس با بیان اینکه اسلام دین کامل و پیامبر اسلام، خاتم‏الأنبیاست، افزود: این بدان معنی است که خداوند تمام نعمت‏ها و رحمت‏ها و هدایت‏های خود را به وسیله اسلام و پیامبر خاتم بر انسان‏ها ارزانی کرده و دیگر عذری از کسی پذیرفته نیست و حجت بر همه تمام شده است.

وی متذکر شد: پیامبر الگوی کامل و حجت خداوند بر زمین است و باید همه از این پیامبر و دین او پیروی کنند که اگر اینگونه نکنند، به بیراهه رفته‌اند و مسیر را درست انتخاب نکرده و عقوبت خواهند شد.

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس با اشاره به امام صادق (ع) گفت: ایشان توانستند در دوران خود، اسلام را بسط و گسترش دهند و الگویی کامل از اسلام در تمام ابعاد فردی و اجتماعی انسان با توجه به قرآن و سنت پیامبر ارائه کنند.

حاج‏عبداللهیان تأکید کرد: امام صادق (ع) شاگردان بسیاری را در علوم مختلف فردی، اجتماعی، طبیعی و ماورای طبیعت تعلیم و تربیت کرده و علوم مختلف را تبیین و تشریح فرمودند و امروز بسیاری از آن دانشمندان، پدر علوم مختلف تاریخ نام برده می‏شوند.

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس در پایان عنوان کرد: باید این روزها و شب‏ها را گرامی بداریم و در جهت ایجاد اتحاد و وحدت مسلمانان تلاش کنیم؛ چرا که این اتحاد و وحدت سبب نابودی دشمنان زمینه‏سازی ظهور عدالت‏گستر حقیقی خواهد شد.

انتهای پیام/74007/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول