اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 200 ویژه‌برنامه فرهنگی دهه فجر در شهرهای کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 200 ویژه‌برنامه فرهنگی دهه فجر در شهرهای کنگان خبر داد.

برگزاری 200 ویژه‌برنامه فرهنگی دهه فجر در شهرهای کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با اشاره به اهمیت دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر دهه نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: هرساله در طول دهه فجر یادبودهای زیادی در کشورمان برگزار می‌شود از قبیل نصب بنر و پلاکارد دهه فجر در سطح شهر توسط ادارات و مراکز مرتبط فرهنگی و امسال نیز در کنگان برنامه‌های مهمی تدارک دیده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‏‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تجدید حیات اسلام در جهان است و جشن دهه فجر در واقع دهه نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است واین را مدیون تلاش‌های بزرگترین رهبر و پیر و مراد مردم ایران یعنی امام خمینی (ره) دانست.

اهرمی از برگزاری 200 ویژه‌برنامه فرهنگی دهه فجر در شهرهای کنگان خبر داد و تاکید کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی محوری در سطح شهر کنگان، بنک و عسلویه و جشنواره قرآنی کودک و محافل قرآنی از عمده‌ترین برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگ و تاثیرگذاری در تاریخ ایران و جهان به شمار می‌رود که با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سر منشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان شد.

اهرمی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بحران‌ها و تهدیدات بسیار خطرناکی بودیم که امام(ره) با هوشمندی و اعتماد به نفس و با استعانت از قدرت بی‌منتهای الهی و با پشتیبانی مردم متدین موفق به اداره این بحران‌ها از قبیل بحران‌های قومی و منطقه‌ای، اشغال سفارت آمریکا در تهران، قائم مقام رهبری و بازنگری قانون اساسی شد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول