اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد

پرداخت تسهیلات 7 میلیارد تومانی به فعالان قرآنی مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مربیان و فعالان قرآنی استان خبر داد.

پرداخت تسهیلات 7 میلیارد تومانی به فعالان قرآنی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از منتخبان قرآنی، مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با بیان اینکه 20 رشته تخصصی قرآن کریم در استان در حال فعالیت است، گفت: تمامی مربیان قرآن کریم در موسسات و خانه‌های قرآنی دوره مربیگری قرآن کریم را سپری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه از نظر تعداد مربیان قرآن کریم در استان به خودکفایی رسیدیم، افزود: در حال حاضر آماده اعزام مربیان قرآنی به استان‌های دیگر کشور هستیم.

شکریان فعالیت‌های قرآنی در مازندران را از ابتدای سال گذشته تاکنون ارزشمند برشمرد و بیان داشت: با تدوین برنامه‌های قرآنی در مازندران در حال پیشرفت هستیم.

وی از دعوت و حضور 450 نفر از مدیران و فعالان قرآنی استان در همایش تجلیل از منتخبان قرآنی، مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی خبر داد و بیان کرد: از ابتدایی‌ترین مباحث قرآنی و فعالیت‌های تخصصی در زمینه قرآن در مازندران صورت می‌گیرد.

شکریان با بیان اینکه هر موسسه و خانه قرآنی حدود 70 عنوان برنامه قرآنی و مذهبی را انجام می‌دهد، افزود: سیاست‌های دولت و نظام بر اجرای صحیح و هدفمند برنامه‌های قرآنی در سطح خانه‌ها و موسسات قرآنی است.

وی از بیمه شدن یک هزار نفر از مربیان قرآنی در اداره کل ارشاد و تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد و بیان داشت: امیدواریم در یک روزی تمامی مربیان قرآنی مازندران بیمه شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به مربیان و فعالان قرآنی استان اشاره کرد و گفت: هفت میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مربیان و فعالان قرآنی مازندران اهداء شده است.

شکریان با تاکید بر اینکه باید فعالیت خود را در فضای مجازی تقویت کنیم، افزود: مازندران در طول هشت سال متوالی رتبه‌های برتر کشوری از نظر تولید محتوا در فضای مجازی و وبلاگ‌نویسی را دریافت کرده است.

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول