اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات سوادکوه خبر داد

حضور 400 نفر در کلاس‌های پیش‌دبستانی مراکز قرآنی سوادکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه از حضور 400 نفر در کلاس‌های پیش دبستانی مراکز قرآنی سوادکوه خبر داد.

حضور 400 نفر در کلاس‌های پیش‌دبستانی مراکز قرآنی سوادکوه

 به گزارش خبرنگار فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های جشنواره دهه فجر شهرستان سوادکوه با اشاره به آیین‌نامه برگزاری جشنواره شهرستانی و معرفی برترین‌های آن به استان، گفت: جشنواره‌های کودک و نوجوان، جوان و خانواده در بخش‌های قرائت، حفظ، مفاهیم، خوشنویسی، نقاشی، مقاله و تواشیح برای دهه فجر امسال در سوادکوه برگزار و نفرات برتر به استان معرفی می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه به طرح‌های پیش‌دبستانی کانون قرآن اشاره کرد و افزود: طرح آموزش قرآن پیش‌دبستانی در دو قالب دارالتحفیظ ویژه شش ساله‌ها و طرح شکوفه‌ها ویژه پنج‌ساله‌ها و کمتر برگزار می شود.

وی از حضور 399 نفر در کلاس‌های پیش‌دبستانی مراکز قرآنی سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: 114 نفر شامل 61 پسر و 53 دختر در کلاس‌های پیش‌دبستانی و 285 نفر شامل 141 نفر از پسران و 144 نفر از دختران در کلاس‌های شکوفه‌ها مشغول آموزش قران هستند.

ذاکری‌خطیر به فعالیت 9 مرکز قرآنی سوادکوه در طرح پیش‌دبستانی و 21 مرکز قرآنی در طرح شکوفه‌ها اشاره کرد و گفت: 56 کلاس شامل 18 کلاس برای پیش دبستانی و 38 کلاس برای طرح شکوفه‌ها در سوادکوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86015/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول