اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران اعلا‌م کرد‌

آمادگی استانداری مازندران ‌برای کمک به فعالان و موسسات قرآنی

استاندار مازندران آمادگی خود را برای کمک به فعالان و موسسات قرآنی اعلام کرد و گفت: با ارائه برنامه آماده همکاری و کمک به فعالان قرآنی در سطح استان هستم.

آمادگی استانداری مازندران ‌برای کمک به فعالان و موسسات قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از منتخبان قرآنی، مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی مازندران که در سال الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با بیان اینکه استان به فعالان قرآنی افتخار می‌کند، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن کریم است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب فرهنگی است، بیان داشت: فعالیت‌های قرآنی در استان  از نظر کمیت و کیفیت از جایگاه بالایی برخوردار است.

فلاح یکی از دغدغه‌های مهم روز جامعه را آسیب‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: وظیفه همه مسئولان است که بر تقویت بنیان خانواده تلاش کنند.

وی فعالیت فضای مجاری در مازندران را از جایگاه مناسبی نسبت به کل کشور برشمرد و گفت: فعالیت‌های خیران از زمینه‌سازی مباحث قرآنی و الهی سرچشمه می‌گیرد.

استاندار مازندران وقف زمین و  منزل برای ساخت مدرسه و خانه‎‌های قرآنی را بسیار ارزشمند برشمرد و بیان کرد: فعالیت نیکوکاران نشأت گرفته از قرآن است.

فلاح آمادگی خود را برای کمک به فعالان و موسسات قرآنی اعلام کرد و بیان داشت: با ارائه برنامه آماده همکاری و کمک به فعالان قرآنی در سطح استان هستم.

وی بر تولید مفاهیم و تفاسیر قرآنی ارزشمند تاکید کرد و گفت: تولیدات قرآنی باید از نظر فرهنگی و اجتماعی از جایگاه بالایی برخوردار باشد.

فلاح با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال وارد عرصه قرآنی شده است، افزود: همه مسئولان رفتارهای خود را بر منطق قرآن تطبیق دهند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت خانه‌های مردمی قرآن کریم در جامعه مفید است، بیان داشت: آماده هرگونه حمایت به فعالان قرآنی استان هستم.

استاندار مازندران تصریح کرد: آماده دریافت برنامه‌های قرآنی از سوی موسسات، مسئولان و فعالان قرآنی هستیم تا به ترویج فرهنگ قرآنی در مازندران کمک کنیم.

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول