اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در آشتیان برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آشتیان از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان همزمان با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در آشتیان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام علیرضا رفیعی‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های کمیته قرآن دهه فجر گفت: این جشنواره از دوازدهم بهمن ماه ویژه کودکان مهدهای کودک و دبستان‌ها در رشته‌های حفظ، مفاهیم، نقاشی، ‌مقاله‌نویسی و... با موضوعات قرآنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد فاطمه زهرا(س)، امامزاده سیاوشان و مسجد جامع شهر آشتیان از دیگر برنامه‌های کمیته قرآنی این شهرستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آشتیان برگزاری همایش ویژه بانوان، برگزاری 10 گفتمان دینی با موضوع انقلاب و اعزام 12 روحانی به مساجد شهری و روستایی را از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آشتیان دهه فجر را نماد ایثارگری و رشادت‌های ملت ایران دانست و اظهار کرد: گرامیداشت این دهه برای تمامی مردم واجب است تا خاطره فراموش نشدنی پیروزی انقلاب اسلامی زنده شود.

رفیعی‌پور تاکید کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات نظام اسلامی و ارائه دستاوردهای انقلاب در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف با هدف تقویت روحیه امید و خودباوری در مردم است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به درختی تنومند تبدیل شده که در برابر همه توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان ایستاده و روز به روز بر هیبت این درخت تنومند افزوده می‌شود، ادامه داد:  به برکت خون‌های جوانان به زمین ریخته شده، تمام قدرت‌های استکباری در مقابل عظمت ایران اسلامی کرنش می‌کنند.

انتهای پیام/87011/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول