اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس مصوبات کمیته قرآنی ستاد دهه فجر کردستان:

93 فعالیت قرآنی شاخص در کردستان اجرا می‌شود

معاون امور فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: براساس مصوبات کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان 93 فعالیت قرآنی شاخص در این استان اجرا می‌شود.

93 فعالیت قرآنی شاخص در کردستان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام شاهعلی رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه این فعالیت‌ها در ایام دهه فجر برگزار می‌شوند، اظهار کرد: این فعالیت‌ها شامل غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم عصری با قرآن کریم، برگزاری کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی بیداری وحدت، برگزاری مسابقات قرآن کریم و برگزاری محفل انس با قرآن کریم است.

وی افزود: اهدای مجوز رسمی به مدیران خانه‌های قرآن کریم شهری و روستایی استان، برگزاری نشست‌های فعالان قرآنی در ایام دهه مبارک فجر و برگزاری جشنواره قرآنی خانواده از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها ویژه ایام دهه فجر امسال است، اضافه کرد: برنامه‌های یاد شده در سطح شهر و روستاهای استان برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این برنامه‌های قرآنی با همکاری موسسات و خانه‌های قرآنی کردستان و همچنین ادارات فرهنگی استان برگزار می‌شوند.

رستمی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را گرامیداشت دهه مبارک فجر و تقویت بعد معنوی جامعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در استان دانست.

وی اضافه کرد: تبلیغات و آذین‌بندی سطح شهر و ادارات، برگزاری مسابقات قرآنی مهدهای کودک، معرفی و تجلیل قاریان، حافظان، مدرسان و خادمان قرآنی نیز در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: مسئولیت کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان کردستان به عهده اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان است که جلسات آن و بررسی برنامه‌ها و مصوبات این جلسه با حضور نمایندگان ادارات فرهنگی استان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/79007/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول