اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی محسن خوانساری

طباطبایی معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار ورامین شد

طی حکمی از سوی محسن خوانساری طباطبایی معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین شد.

طباطبایی معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار ورامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز طی حکمی از سوی محسن خوانساری، سیدرضا طباطبایی معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار ورامین شد.

پیش از این سید جمال جلیلی معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ورامین بود که وی به عنوان معاون سیاسی انتظامی شهرستان پیشوا معرفی شد.

گفتنی است طباطبایی یکی از مدیران توانمند و فرهنگی شهرستان ورامین است که سوابقی همچون معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری ورامین، رئیس دانشگاه علمی کاربردی ورامین، بخشدار مرکزی شهرستان ورامین و مدیر پژوهش بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران را در کارنامه خود دارد.

وی که یکی از اساتید دانشگاه‌های منطقه است به خبرنگار فارس در جنوب تهران گفت: از حسن ظن فرماندار شهرستان به بنده متشکرم و سعی می‌کنم در این پست جدید خدماتی به شهروندان عزیز ورامین که به حق حقوقی بیش از این دارند ارائه دهم.

طباطبایی به تشکیل و سازماندهی گروه‌های نخبگان در جهت پیشبرد بهتر اهداف فرهنگی و مدیریتی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اهداف بنده سازمان‌دهی مباحث مطرح شده در شوراها و کارگروه‌ها برای نیل به هدف با کمک تمامی دوستان و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین است.

انتهای پیام/2462/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول